@Babybelle

Hoi hoi, zat net de lijst met verjaardagen te bekijken en jouw dochter is de eerste in de lange rij.... Was benieuwd hoe het gaat, doe je iets speciaals ofzo.. en wat heb je voor je dochter gekocht.
Ga zelf vrijdag een lang weekend naar Drenthe dus bij deze alvast een hele fijne dag en dat je dochter maar lekker verwend mag worden!!!!

gr. Ilone

Wow inderdaad aankomende vrijdag is het al zover voor jullie!!
Gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hebbie idd wat leuks geregeld?
Je kado weet ik al hahah!

Gr Saskia

Ik moet eerlijk zeggen dat we in mijn ogen niet echt bijzondere dingen doen hoor! We vieren gewoon gezellig de verjaardag van onze dochter. Ze wordt 2, dus voor haar is alles nieuw en ik denk dat ze alles nog erg leuk vind. De "gewone" dingen die bij een verjaardag horen vindt ze geweldig, zoals slingers en ballonnen en natuurlijk de taart en veel cadeautjes! Voor ons geen springkussen, clown en zelfs geen officiele uitnodiging ...
Ik moet wel zeggen dat ik zelf wel zenuwachtig ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat ze nog ff slaapt tussen de middag, maar dat is hier dus heel wisselend. Op zo'n dag zou het eigenlijk wel moeten.
Ik stuur van het weekend een uitgebreid verslag!

Groetjes Babybelle
Het cadeau is trouwens voor de mensen die het nog niet weten het duplo poppenhuis wat nu niet meer geleverd wordt en wat ik dankzij saskia nog wel heb!

Terug
Bovenaan