babybeurs??

A

Anoniem

Guest
Ik was net aan het kijken wanneer de 9 maanden beurs was en nu zie ik dat het 13 t\m 17 februari is!! En ik ben 18 feb. uitgerekend!! Het kan dus net wel net niet?? Weten jullie nog een andere leuke beurs om heen te gaan??
Groetjes Kleintje.

Hoi Kleintje,

Er is een beurs in Oktober, de jonge gezinnen beurs. Ben ik 2 jaar geleden geweest, vond het erg leuk.

groetjes Mariska

Ja, daar ben ik vorig jaar ook geweest. Was niet zo groot, wat ook fijn is als je al een tijdje zwanger bent en de 9-maanden beurs is op de huishoudbeurs en daar is het geheel dus een stuk groter.

Groetjes Ilona

waar kan je deze info vinden van wanneer en waar weet iemand dat?

gr

Hallo Patricia,

de jonge gezinnenbeurs is in de jaarbeurshallen te Utrecht en info kan je gewoon hier op de site vinden, volgens mij op de homepage.

Groetjes Sharon.

Klopt. Jonge gezinnenbeurs ga ik dit jaar voor het eerst heen :D

Kaarten zijn hier op de site volgens mij ook te bestellen ;)

xxx Nienke

hoi hoi

bedankt ik zal het in de gaten houden kost dat nu veel?
en wat kom je er zoal tegen

gr

Hoi Kleintje,
Ik zelf ben 2 maart '08 uitgerekend en dus 38 weken zwanger tijdens de 9-maanden beurs volgend jaar in februari.Dus dan ga ik ook niet.
Ben 2 jaar terug naar de Jonge Gezinnen Beurs geweest.Je kan de kaarten via deze site voor 11,50 euro (incl.korting) kopen.En je vroeg je af wat er allemaal te zien is....Van de nieuwste fopspeen, tot een parcour waar je allerlei kinderwagens kunt uittesten.Een stand van Olvarit, Zwitsal, babyslofjes, echt van alles, maar ook standjes waar je zelf kan gaan zitten knutselen als je daar zin in hebt:van die frutsels voor in de babykamer.Verders heb ik destijds een modeshow gezien van positiekleding van Miss  Etam.
Hoop dat je hier wat aan hebt!
Gr.Miss Mama.(6 wkn.)

Terug
Bovenaan