babybeurzen

Jammer dat de 9 maanden beurs echt net in de tijd was dat ik nog maar kort zwanger was. Ik wilde nog niks kopen. Straks, in oktober als de jonge gezinnenbeurs is, ben ik waarschijnlijk zo zwaar dat ik niet echt van het kijken en kopen kan genieten. Wie weet of er de komende tijd nog leuke beurzen worden georganiseerd op het gebied van baby's?

Manky
 
Hoi Manky,

Ik ben naar de 9 maanden beusr geweest, maar het was niet echt super hoor. Ik vond het tenminste niet echt super......maar ja dat kan voor iedereen anders zijn natuurlijk. Ik vond dat er niet zoveel was en alle vrouwen waren als debiele mensen op de gratis dingen aan het afrennen en duwde iedereen opzij......
Nee je hebt niet veel gemist.....

Groetjes en heel veel succes met je zwangerschap. En er komt vast nog wel een leuke beurs binnenkort!!!
 
Hoi Manky,

Ik ben naar de 9 maanden beusr geweest, maar het was niet echt super hoor. Ik vond het tenminste niet echt super......maar ja dat kan voor iedereen anders zijn natuurlijk. Ik vond dat er niet zoveel was en alle vrouwen waren als debiele mensen op de gratis dingen aan het afrennen en duwde iedereen opzij......
Nee je hebt niet veel gemist.....

Groetjes en heel veel succes met je zwangerschap. En er komt vast nog wel een leuke beurs binnenkort!!!
 
Ik ben ook naar de 9 maandenbeurs geweest en voelde, omdat ik nog mar 7 weken was ofzo, nog niet echt de drang om iets te kopen. Ik vond het inderdaad ook vreselijk druk!!!!

 

Het filmfestival 'Kinderen krijgen in de 21e eeuw' films en een kleine informatiemarkt... wel interessant, maar niet zo commercieel als de 9maandenbeurs!
www.stichtinglichaamstaal.nl
 
Terug
Bovenaan