babyboek

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik was op internet op zoek naar zon boek waarbij je vanaf week 1 bij kunt houden hoe alles gaat geen idee hoe zon boek precies heet
heeft iemand tips?bedoel wel een echt boek niet iets online!

groetjes!

ik heb bij iedere zwangerschap gewoon een agenda gekocht. Die van Beatrijs Smulders had ik bij de eerste en die vond ik heel erg grappig en informatief. Daarin schreef ik als een dagboek alles en heb ik later de bevalling het kaartje etc ook gedaan.

gr mama van MD

Volgens mij bedoel jij 'het boek van ikke' . Ik heb er zoeen van mezelf nog en ik heb er ook een voor mijn zoontje en mijn dochter die eraan komen. Die wat ik heb komen van de rabobank, waren ze gratis. Maar je kan ze vast wel ergens kopen, is heel leuk om bij te houden!

ik heb eens bij bol.com gekeken maar kan het niet vinden, maar als je naar de boekhandel gaat dan kun je ze uitleggen wat je bedoelt en dat hebben ze het vast wel of kunnen het voor je bestellen.

Hoi,

Ik heb een leuk zwangerschapsdagboek gekocht in de boekwinkel. Daar kan je per week een aantal vragen invullen en gebeurtenissen beschrijven. Verder is het ook informatief en staat per week wat er met je kindje gebeurt die week (groei), een stuk voor mama en een stuk voor papa. De papa moet soms ook vragen beantwoorden. Wij vinden het in elk geval erg leuk.

Het heet:
Jouw zwangerschapsweekboek en is geschreven door Lenny Duijvelaar (Uitgeverij Truth & Dare, ISBN 90 499 9942 5)

Misschien is het zoiets als je bedoeld.

Groetjes Anoek

Uhhhh lees je vraag net nog eens en volgens mij bedoel je als de baby er is of niet?
Dan heb je niet zoveel aan mn tip, ha ha!!

Misschien hebben anderen er iets aan?!!

Hoi,

Ik heb dit boek bij miijn eerste en nu ook bij deze zwangerschap.
Negen maanden zwanger:

http://www.beslist.nl/boeken/d0000015050/
Negen_maanden_zwanger_album.html

Dit boek heeft ook een vervolg:
Mijn baby's eerste levensjaar.

Ik ben er echt heel blij mee, er staat ook bij elke week wat er precies veranderd bij je kindje. En informatie en checklisten staan erin. Echt super handig en leuk.
Er zitten ook pagina's in waar je foto's kan plakken en de echo en harde bladzijdes waar je kaarten etc. in kan doen.

Gr Cares

Terug
Bovenaan