babyboom in 2006???

Zo, zullen we daar met elkaar voor gaan?? Het heeft nu lang genoeg geduurd. 2005 was ons jaar niet, dan moet 2006 het wel zijn.
Dat wens ik jullie allen toe. Dus bij deze een vruchtbaar 2006 gewenst!!!

Groetjes Ineke

Hoi Ineke,

ik sluit me er graag bij aan, heb stiekem altijd gedacht dat ik in 2006 toch wel zou bevallen, maar het einde gaat nu toch al naderen, de septembermoeders redden we misschien nog net? Daarna nog maar 3 maanden, pfffff.
Nou ja met goede moed maar weer vooruit!

Veel liefs

Hallo,

Kei goed plan zeg!!! Het heeft inderdaad allemaal lang genoeg geduurd. En tegenslagen willen we niet meer hebben toch?
Op naar een geweldig, mooi, knallend met babies 2006!!!!

Liefs Natas

Hoi,

Met zoveel positieve reacties moet het wel gaan lukken, vast wel bij iemand van ons!!! Wie zal het zijn?? Gewoon allemaal dus he! Lekker beppen op het zwanger zijn forum en zeuren over die dikke buik die in de weg zit enzo!!
Neem me nu plechtig voor dat ik niet zal gaan zeuren! (gaat me toch niet lukken, hahahahaha). Wat een luxeprobleem! Zeg ik ook steeds tegen mijn zwangere collega die veel loopt te zuchten en te huilen door de hormonen. Vind ze niet zo leuk. Is ook niet zo lief van mij natuurlijk! Maar zo voelt het dan wel even, maar het gras is toch altijd groener bij de buren?
Laten de positieve berichten maar binnenstromen!!

Groetjes Ineke

Meiden,

ik zal in ieder geval heel veel kaarsjes branden en heel veel voor jullie duimen.

Met MiniMiep gaat het goed, trappelt lekker en we zijn de 24 weken al voorbij, dus het schiet al weer op.

Miep

Terug
Bovenaan