Babyboom in de vriendenkring, zo leuk!

Niet te filmen, in mijn vrienden/kennissenkring is echt íedereen zwanger of net bevallen. Twee weken geleden zijn twee vriendinnen een dag na elkaar bevallen (allebei een meisje) en heeft een buurvrouw een dochter gekregen, en vandaag kreeg ik een sms dat de zoon van vrienden van ons geboren is! Helemaal geweldig vind ik het!

Wij waren een van de eersten van de vriendenkring om aan kinderen te beginnen (veel laatbloeiers hier in Brabant?) dus ik vind het super dat er nu meer vrienden met kleine kinderen zijn. Zelfs mijn beste vriendinnetje, die nóóit kinderen wilde, heeft nu een dochter (nog geen twee weken ouder dan Nika!).

Misschien overbodige info... maar ik word er gewoon helemaal vrolijk van en ben zo blij dat het kleine mannetje gezond ter wereld is, dat ik het even wilde delen!

Groetjes,
Myrna mv Isis en Nika

haha, misschien wel overbodige info maar super leuk hoor! En leuke berichten kunnen we niet genoeg van lezen toch...
Mijn liefste vriendin is ook weer zwanger en ik vind ook het helemaal geweldig.

Geniet lekker van al die pukkies om je heen!

Ik heb het kleine moppie gisteren zelfs al gezien, nog geen 5 uur na de geboorte! Wat een schatje... zwijmel... En zo klein! Nika is pas twee maanden en al zooo groot vergeleken bij dit kleintje! En dan was Nika bij de geboorte zelfs nog dik een pond lichter en 5 cm kleiner...  

En inderdaad, dit soort vrolijk nieuws is altijd leuk om te lezen, toch?? Juli wordt een rustie maand, maar in augustus moeten er weer een paar wereldburgertjes bijkomen!

Groetjes,
Myrna mv Isis en Nika

Terug
Bovenaan