Babyboom

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Een aantal kent mij vat nog wel (voor diegene is het tijd dat ze doorstromen!) voor de andere meiden: ik ben na drie jaar zwanger geworden via iui en heb hier al die tijd mee geschreven.

Wilde jullie even laten weten dat ik op de site van babyboom aan het bloggen ben geslagen over zwangerworden/zwanger zijn. Van de week mijn inliggegevens gekregen van de reactie, dus maar meteen aan de slag gegaan!

Donderdag 4 april begint de eerste aflevering om 21:30!

Liefs Daisy

Hallo, leuk je nog effe te zien hier! Hoe gaat het met je? Je bent al 26/27 weken nu denk ik?

wat leuk Daisy. :) Ik zal je blogs even gaan opzoeken en lezen. :)
Hoe gaat het met je?

Ik spiek hier ook nog af en toe, maar wat leuk!!! Ik zal eens kijken en wat leuk dat t weer op tv komt!

Hier alles goed! Nu 28 weken en zo moeizaam als het zwanger worden ging, zo soepel verloopt de zwangerschap.
Op mijn werk schiet het ook al aardig op, nog 4 weken en dan begint mijn verlof al.

De laatste dingetjes aan het afmaken in het kamertje, dus die.is ook bijna af.

Met mijn gastouderopvang opzetten loopt het ook storm! Ik heb zelfs even een stop op de inschrijving gezet!

Eigenlijk gaat het dus allemaal van een leien dakje op dit moment. Ook wel eens fijn!

Ik lees hier trouwens nog regelmatig mee en reageer soms, maar heb zelf eigenlijk weinig te melden :)

Meiden, zet em op!

Liefs Daisy

Leuk, ik was fan van babyboom en volgde de vorige bloggers nog, dus leuk om te zien dat de nieuwe 'lichting' ook zo actief is ;-)

En super fijn dat het zo goed gaat, incl je gastouderschap!
gr.
Wenser

Hee Daisy,

Wat leuk om te horen dat het allemaal zo goed gaat !

Ik heb al een hele tijd niet meer gekeken op het forum ..... ben zelf niet meer bezig met zwanger worden op dit moment mijn relatie is uit en het huis staat te koop dus zo kan het ook lopen toch spiek ik af en toe dus nog hier op het forum....

Geniet lekker van je zwangerschap ( maar dat zul je zeker doen) .
en straks heerlijk van je kleintje.

Liefs

Terug
Bovenaan