babyborrel

Ik heb een vraagje voor degenen die al eens een babyborrel hebben meegemaakt of hebben georganiseerd. Hoe vonden jullie dit? Is het aan te raden? Is het niet te duur?
Ik zou het misschien willen doen om van de drukte thuis af te zijn na de geboorte. Maar is het inderdaad ook een gemak en niet eerder een extra drukte?
 
is wel in 1 keer heel druk zo'n babyborrel. en het kost idd veel meer. omdat de mensen zowiezo sneller blijven hangen enzo. ik ben er wel eens geweest, maar ik vindt het heel onpersoonlijk.
gr. van sandy
 
Mijn schoonbroer heeft het bij hun eerste kindje gedaan. Maar dit was ook omdat zij geadopteerd is.

Nu bij het tweede doen ze weer een baby borrel, maar voor mij hoeft dat niet zo.
Inderdaad duur, en erg druk.

Groetjes,

Eystathia ( 35 weken en 4 dagen )
 
Wij hebben bij de geboorte van onze derde een kraamborrel gedaan en ik vond het geweldig. Bij je eerste kindje is al die visite thuis nog wel leuk, maar als je meer kinderen hebt is het gewoon een enorm gedoe. Wij wonen in scheveningen en hebben de borrel gehouden bij een strandtent. Toevallig was het ook heel mooi weer en het was gewoon een groot succes. Het is inderdaad duur maar wat mij betreft de moeite waard. Bij deze baby doen we het absoluut weer!
 
Hoi ik heb het ook gedaan alleen noemde ik het een kraamfeest maar gewoon het zelfde, ik en mijn man vonden het geweldig en voor de eerste was het ook heerlijk niet te veel drukte in huis een aantal weken lang. Ik heb het na 3 weken gedaan en dat raad ik toch wel af maar dat is puur wat je zelf wil, en duur naar mijn idee niet al die mensen die weken lang in je huis komen moet je steeds boodschappen voor doen en nu deed ik het gewoon in 1 keer en een groot voordeel vond ik gewoon lekker rustig bijkomen en wennen en vooral genieten en nou dat het ik wel gedaan en doe ik nog steeds 1 dag erg druk en voor de rest niks meer behalve opa's en oma's! Zalig gewoon! Mijn idee en mening dan hoor! Succes
 
mij lijkt het persoonlijk niks....idd een beetje onpersoonlijk,iedereen kijkt twee tellen naar de baby en gaat dan lekker aan de koffie en vervolgens aan de drank....maar dat lijkt mij dus he! thuis nemen ze lekker de tijd enzo en als je een kraamhulp hebt regelt ze toch ook een hoop! ik ga voor thuis,ook met de derde nu!!
 
Terug
Bovenaan