babybrabbel "zwangerschapstest"

A

Anoniem

Guest
Hallo! Wij zitten nu in de tweede ronde na een mk. Toen voelde ik me helemaal zwanger, wist ik het al voor ik een test deed. Nu voel ik ook van alles; misselijk sinds vrijdag (met vlagen). Gisteravond kon ik er zelfs niet van in slaap komen. En afgelopen zaterdag had ik een workshop buikdansles (vrijgezel-lige feest), en ze voreg wie er zwanger was. Dan mag je nl niet meedoen, bla, bla. Enfin, na een paar keer flink met mijn heupen te hebben gewiegd en flink mijn buik te hebben geshaked, werd ik helemaal misselijk. En ik was de enige die dat had! Ook heb ik  af en toe flinke steken in mijn buik, ik moet dan ff stil staan en diep ademen. Zonet nog. Een opgeblazen gevoel en het idee hebben dat ik vol zit, hoort er ook bij. Maar ik heb weer  geen gevoelige borsten.  Dit alles zou ik me  natuurlijk ook  kunnen inbeelden. Dat ik zo graag wil dat ik het wil voelen. Mijn verstand zegt dat ik niet zwanger zou kunnen zijn want we hebben erg weinig geklust in de goede periode, maar ja, het hoeft maar één keer raak te zijn. Pas 22/23 juni is mijn NOD. Duurt nog wel ff. Maarre op babybrabbel kan je voor de gein een zwangerschapstest invullen, en ik scoorde 74%!!!! Best hoog! Ikmoet me niet gek laten maken, want dan ben ik straks teleurgesteld. Wil de alleen wel ff mijn verhaal kwijt. Thanx!

Oja, ik heb nu al een ongi gevoel terwijl   pas over 10 dgn mijn cyclus rond is. Vooral onder in bij mijn buik en onderrug. Herkend iemand dit? Greetz

Hoi meis

Hoe gaat het nu met je ik hoop al weer wat beter.
Die klachten die jij hebt herken ik heel duidelijk in mezelf. Denk er wel aan
dat je lichaam j erg voor de gek kan houden. Ik ben zelf namelijk ook al 4 weken
overtijd en de test van twee weken geleden was negatief. Toen ik jouw verhaal las
ben ik ook even naar babybrabbel gegaan en heb daar de test ook gedaan.
Volgens die test is het 77 % kans dat ik zwanger ben. dus ik denk dat je dar niet te
veel naar moet kijken.
Wel hoop ik dat het de volgende keer een stukje beter gaat.
En de ongi pijn had ik voorheen ook altijd dik een week voordat ik ongi moest worden.

Veel liefs  succes en een dikke knuf Simone.  

Bedankt voor je lieve berichtje. Ik moest echt ff mijn ei kwijt. En nu wat dagen later sta ik weer met beide benen op de grond. De misselijkheid is weg, wel nog opgeblazen en een strakkigheid bij mijn ribben. Kan het niet helemaal omschrijven. En heel moe. Maar volgens mij had ik dit hiervoor ook al. 's Avonds niet kunnen slapen en 'smorgens niet mijn bed uitkunnen! Errug vervelend. Ik wil absoluut niet als een klagerd overkomen, want zolang zijn we niet bezig, maar sinds die miskraam....
Je schreef dat je 4 wkn overtijd bent, heb je een ongi overgeslagen, of stiekum toch zwanger? Greetz Patries

Terug
Bovenaan