Babybrabbel test 99% positief

Hallo lieve meiden,

Zit weer een paar dagen voor mijn nod, heb even dat testje bij babybrabbel gedaan en die zegt dat ik zwanger ben!!!! Hoe vaak ik die test wel niet heb gedaan dat het toch niet raak is, hahaha, het wordt weer spannende dagen, en hoop natuurlijk dat er meer zwangere meiden bij zullen komen.

Wij zijn inmiddels alweer dik twee en half jaar bezig voor de tweede, en kan dus al twee en half jaar klussen zonder dat er wat gebeurd, ik bedoel het niet cynisch bedoeld hoor, maar wat is dat super dat ik niet aan de pil hoef of wat anders. Maar goed ik moet wat met mijn gevoel, loop nu te roepen in mijn vriendenkring en manlief dat dit helemaal te gek is klussen zonder dat er wat gebeurd, en dat het wat mij betreft ook niet meer hoeft de tweede, want we zijn op dit moment erg gelukkig met zijn drietjes, terwijl mijn zus zegt niet de moedt op te geven want die is na jaren bezig zijn en drie miskramen op de natuurlijke manier zwanger geworden, zij zegt nu tegen mij dat ik niet de moedt op moet geven dat ik dat ook tegen haar heb gezegd!!!!! Zij moet binnenkort bevallen en vindt het natuurlijk helemaal te gek dat mijn dochter een neefje of nichtje bij krijgt.

Ik hoop dat mijn verhaal niet al te lang is geworden, schrijf niet meer zo vaak hier, maar het is een heerlijke uitlaatklep die ik nu toch even nodig heb!!!

Liefs, Mick

Hoi Mick,

Die babybrabbel test is wat. Ik heb hem ook ingevuld (zit vandaag op m'n 28 ste dag)en had 74% kans. Ik moet wel altijd bij mezelf nagaan of ik het eerlijk invul. En dan erbij soms is iemand zwanger maar heeft helemaal geen verschijnselen. Is niet mijn eigen wijsheid hoor maar dat lees ik hier.

Nog even terug komend op je opmerking van dat jullie al twee en een half jaar bezig zijn om een tweede kindje te krijgen. Wat lang en wat een geduld moet je dan hebben. Petje af, hoor dat je dan nog zo relaxed bent.

Voor mij is het pas de tweede maand dus ik kan nog wel even.

Liefs Eef

Hoi Eef,

Ook spannend voor jou, lachen he die babybrabbel test, moet zeggen dat ik nu ook heel erg eerlijk ben geweest met invullen het is weer even afwachten voor ons, hoop voor je dat het raak is!!!!

Geduld is een schone zaak, ben daar al lang achter zijn hier wel meer meiden die al zo lang bezig zijn.

Was voor de eerste meteen zwanger, maar goed was toen ook wat jonger, en als je wat ouder bent duurt het dan ook wat langer.

Liefs, Mick

Terug
Bovenaan