babybrabbel

volgens babybrabbel onlinetest kan je 1 dag na niet ongi ben geworden en thuistest doe.dus ok wij dat gedaan.niks hoor 1 streepje,ik had trouwens 2 okt ongi moeten zijn en we hebben 3 okt de test gedaan,trouwens het was een romed test nou heb ik al een paar keer gehoord dat deze niet zo best is en beter een cb of predictor had kunnen doen,het is inmiddels 4 okt en ben nog niet ongi en voel ook geen kramp hoofdpijn of andere dingen wat met me ongi te maken heb.verlies wel veel wit slijm(sorry)dus wat nu te doen moet ik nog maar even een paar dagen afwachten en dan maar weer testen.wordt er onderhand een beetje leip van de dagen kruipen voorbij.we zijn na me miskraam in jan 04 al 9 maanden aan het klussen.ok knuffies van pepe.amsterdam

<p>mijn zoontje is nu 8 weken oud en we zijn gewisseld van fles. van difrax naar dr.brown want dat zou moeten helpen tegen krampjes spugen windjes en boeren. maar mijn zoontje spuugt laat scheetjes en boert . en volgens mij heeft hij enorm last van krampjes, al weet ik niet zeker of t krampjes zijn of iets anders. maar hij huilt erg veel op een dag, en slaapt overdags erg kort, halfuurtje of uurtje, maar savonds en snachts slaapt hij goed. ook word hij overdags huilend wakker. ook als ik m ergens neerleg, in de box inwipstoeltje of bedje. dan begint hij te huilen, en als ik m dan weer oppak is die vaak stil of huilt ook nog steeds. als die op schoot zit dan zet die ook erg af met beentjes tegen mij aan. alsof hij wilt gaan staan maar daarom denk ik dus dat t krampjes zijn. want als hij dan gehuild heeft dan stopt die weer ff en daarna begint het weer van voor af aan. dus ben bang dat de dr. brown fles niet werkt. wat denken jullie?</p>

Terug
Bovenaan