Babybrezza of easybaby

Wij twijfelen hier erg over, vooral snachts lijkt het mij erg fijn omdat ze best kan krijsen. Maar welke van de 2 en is het sowieso een toevoeging?

Het leek mij altijd ideaal. Maar uiteindelijk moet je het apparaat het liefst na elke fles schoonmaken ivm het poeder door het gaatje en bacterie gevoelig. Daarom heb k het niet gedaan. Voor de nacht deed ik bar le duc al in het flesje en dan in de magnetron. Zette ook al een poedertoren klaar met afgestreken lepeltjes.

Wij hadden een babybrezza, na twee dagen hebben we hem weg gedaan. Volgens de beschrijving moet hij na elke 4 á 5 flessen worden schoongemaakt, maar wij merkten dat na 2 flessen er al zo veel poeder bleef plakken waardoor de verhouding niet klopte. Het schoonmaken is geen grote klus, maar wel vervelend omdat het zo vaak moet..
Wij hebben nu een waterkoker waarvan de temperatuur in te stellen is, werkt veel fijner ?

Wij hebben nu een tijde de milqmaker.  Je moet er inderdaad wel voor zorgen dat je hem goed schoon houd en ook droog laat worden. Maar wij vinden het verder wel echt fijn. Zeker voor de nachtvoeding.

Wij gebruikten de Babybrezza nu al een aantal maanden bij ons tweede kindje. Voor ons werkt het heel erg fijn. We hebben het apparaat met korting kunnen kopen inclusief een extra trechter waardoor het veel gemakkelijk wordt om het apparaat schoon te maken na 2/3 flessen.   

Terug
Bovenaan