Babybrezza

JetskeOvN

Forumleiding
Beste community,

Mijn jongste kind is afgelopen week 1 jaar geworden. Dat betekend dat ze ''normale'' melk mag drinken en we kunnen stoppen met de kunstvoeding. Zelf heb ik 4 maanden borstvoeding gegeven, in combinatie met kunstvoeding. Wij hadden voor de kunstvoeding de Babybrezza aangekocht en ik vind dat toch écht een fantastisch apparaat. We namen de brezza zelfs mee op vakantie. Dit is trouwens geen reclame of iets dergelijks. Puur echte enthousiasme. Ik heb de Brezza nu aan mijn zus gegeven, die is op dit moment bijna 39 weken zwanger. We gaan de Brezza écht missen! ;)

Wat is jullie ervaring met de Babybrezza?

Groetjes Jetske

Ervaring heb ik niet. Want ik vind dit echt iets voor op het lijstje ‘meest onzinnige en onnodige uitvingen ooit’. Maar hee, als jullie er blij mee waren ;)
Ik deed de fles 20 sec in de magnetron of pakte warm water uit de kraan. Je doet de schepjes er in, roert ene keer en klaar. Dat is mij echt niet waard om zo’n belachelijk duur (€300 holy crap) apparaat te kopen

Beste Ananasss, bedankt voor je eerlijke reactie. Ik kan zeker begrijpen dat je het apparaat snel schaalt binnen de lijst ''meest onzinnige en onnodige uitvindingen ooit''. Toch na het een jaar gebruikt te hebben zet ik het zeker in het lijstje ''niet essentieel maar het maakt je leven gemakkelijker''. Wij hebben thuis geen kokend water uit de kraan, dus warm water uit de kraan werkte helaas niet voor ons. Wij waren daarnaast ook vaak onzeker over de temperatuur van het water, of het te warm of te koud was. Dit vonden wij het lastig om dat in één keer goed te hebben met water uit de waterkoker of verwarmd water uit de magnetron. Hier hielp de Brezza ons snel en gemakkelijk goed mee. Maar zonder had ik het zeker ook gered ;).

Zoiets lijkt me vooral nuttig met een meerling of bij een kdv ofzo.
Wij hebben ook wel lopen klungelen met de waterkoker terug opwarmen tot ongeveer de juiste temperatuur.
Kan me voorstellen dat het voor de nachtflesjes ook wel lekker stressvrij is.

Waarom ga je bijna 300 euro uitgeven terwijl je er redelijk snel achter kan komen hoe lang het water op hoeveel watt in de magnetron moet?

Beste Mariemamma, dat vond ik dus best lastig en was er vaak een beetje onzeker over! Fijn dat het bij jou snel en makkelijk ging! Wat is jouw methode? hoeveel watt en hoelang en hoeveel ML? met vriendelijke groet,

Ik deed altijd maar wat. Ongeveer 30 sec geloof ik. Alleen je kraanwater gaat er niet altijd met een precies dezelfde temperatuur in. Maargoed, of ik heb twee makkelijke kids, maar ik geloof er gewoon niet zo in dat het precies 37 graden moet zijn. Een fles van 35.5 of 38 graden ging er ook gewoon in hoor. Die onzekerheid is allemaal nergens voor nodig. Maar zo’n fabrikant speelt er dus wel weer handig op in :)

Beste Mariemamma, dat vond ik dus best lastig en was er vaak een beetje onzeker over! Fijn dat het bij jou snel en makkelijk ging! Wat is jouw methode? hoeveel watt en hoelang en hoeveel ML? met vriendelijke groet,
Dat is al bijna 4 jaar geleden dus geen idee en ook is elk apparaat weer anders. Maar gewoon proberen en dan kom je er vanzelf achter lijkt me.

Terug
Bovenaan