babychecklist vervolg

Dames hartstikke bedankt voor de reacties ik ben nu een stuk verder. Echt top dat ik op zo veel mensen kan rekenen als ik ergens meezit of een vraagje heb nogmaals bedankt!!!! dikke kus karima en veel succes met de zwangerschap. PS woont er toevallig iemand in of inde buurt van amsterdam, ik vroeg me af of jullie misschien weten waar je leuke moderne zwangerschaps kleding kan kopen voor de zomer ofzo.
 
Hoi even over de zwangerschapskleding. Bij kids factory in Osdorp heb je wel leuke kleding en er is een zaak in magna plaza die schijnt hele leuke kleding (zeer modern) te hebben. Maar volgens mij moet je wel een redelijk gevulde portemonee mee nemen.
gr. shelley
 
bij c&a hebben ze zeer betaalbare zwangerschapskledij maar ik denk dat je wel een beetje moet rond kijken want het is er niet altijd heel modern.maar soms kun je er toch leuke spullen vinden .ikzelf ben er deze week ook nog geweest want ik vind het echt te gek om heel veel kosten uit te geven aan kledij die je maar enkele maanden kunt aandoen.
groetjes en succes ermee natje.
 
Terug
Bovenaan