babycook

Ik heb hem gekocht op de negenmaandenbeurs. Ik heb hem van de week pas voor het eerst gebruikt om een fruithapje klaar te maken. Dat ging heel erg goed. Op de beurs kreeg ik er een kookboekje bij, daar zal ik wel wat mee gaan experimenteren.
Dus ik heb er nog geen ervaring mee, maar het lijkt me wel een handige machine.

groetjes,
Sabine

Hallo,
ik gebruik hem al een half jaar!
Ik vond het geweldig!!! Lekker makkelijk en je hoeft er niet naar om te kijken.
Nu heb ik alleen kalk afzetting in de waterreservoir wat bruin water geeft. Athans, volgens Beaba is het kalk. Ik ben er sindsdien niet zo happig meer om. Reinigen met azijn is niet voldoende. Heeft iemand hier tips voor?
Voor de rest was het voor ons een uitkomst! Geen tig pannen op het vuur!!
Groetjes Naomi

Dag meiden

Ik heb dit weekend de babycook gekocht en ik vind het een SUPER apparaat!!!!!!

Het is even een aanschaf, maar als je het vergelijkt met potjes dan heb je het er binnen 2 maanden zeker uit!!!

Groetjes Loesie

Hallo,

Ik heb de Babycook nu een aantal weekjes thuis en heb er eigenlijk alleen nog maar fruithapjes meegemaakt. Maar wat lekker zeg! Vooral peer met appel (ik heb alleen ook nog maar met peer en appel geexperimenteerd...).
Ik vind alleen de handleiding erg summier.
Bijvoorbeeld met een fruithapje. Ik lees dan dat er water bij moet tot aan de 2 en dat het ongeveer 10 minuten moet koken en dat het klaar is als het lampje uitgaat.
Als het 10 minuten heeft aangestaan, dan is het lichtje nog niet uit en het water in het reservoir nog niet op (ik leeg het wel elke keer weer na gebruik).
Het smaakt verder prima, maar ik weet dan straks niet hoe het moet met groente of vlees.
Moet ik het laten koken totdat het lichtje uitgaat (gaat die wel uit??) of de voorgeschreven aantal minuten in de handleiding?
Wie heeft ervaring?
Kun je dan beschreven hoe het dat voor bijvoorbeeld groenten gaat??

groetjes,
Sabine

Terug
Bovenaan