babycook

Hallo dames,

Heeft iemand van jullie ervaring met de Babycook van Beaba?
Ik ben zo iemand die dat er dan weer erg handig uit vind zien, maar als ik t dan eenmaal heb, niet zo vaak gebruikt! Daarom deze keer eerst eens kijken of ie echt wel zo handig is!

groetjes Anouk

Hoi hoi,
Het lijkt mij echt een handig apparaat, echt om op je aanrecht te laten staan.
Toch schaf ik hem niet aan omdat de functies van dit apparaat ik eigenlijk al heb in andere apparaten zonder dat me dat echt veel meer moeite kost die tevoorschijn te halen...
De babycook blendert (ik heb een staafmixer en ook nog  een  blender op m'n keukenmachine) hij ontdooit (kan mijn magnetron ook) en mengt uiteraard, tja dat spreekt voor zich, dat kan ik zelfs met een lepel.Kortom, als je al die andere apparaten niet hebt is het een goede oplossing, de babycook.Maar voor mij is het een beetje geld weggooien...
Groetjes Roos.

Ik zou hem ook echt niet kopen. Ik heb inderaad ook een blender/staafmixer/magnetron etc. Over een tijdje is het toch de bedoeling dat ze met de pot mee eten. Dan heb je het eigenlijk niet meer nodig.
Ik ken wel mensen die hem hebben gekocht, en hij werkt wel goed hoor! Tis een fijn apperaat, maar ik vind het gewoon een luxe.

Terug
Bovenaan