Babycook

Hoi hoi,

Over een paar weken is het zover, dan mogen we aan de fruithapjes enzo! Nou was is vandaag in een winkel en zag daar de Babycook staan, nu met 30% korting. Zit te twijfelen of ik hem zal halen of dat een gewone keukenmachine/staafmixer net zo makkelijk is.
Is er iemand die ervaring heeft hiermee? Ben benieuwd!

Groetjes Marije

Hoi Marije,

Wat is een Babycook?????????? Klinkt wel spannend..... ik denk dat dat hier nog niet is doorgedrongen. Dusseh...ik ga voor de staafmixer....
Pippi

Hey Pippi,

Met een Babycook kun je:

- Stomen
- Mixen, hakken, snijden
- Ontdooien
- Opwarmen

Het klinkt in ieder geval erg makkelijk, dus ben erg benieuwd naar ervaringen!

De ouderwetse vork deed het bij ons prima. Gewoon lekker een eten gekookt voor ons, iets daarvan apart gedaan, en even prakken met de vork. Ontdooien in heet water en opwarmen in de magnetron. Persoonlijk vind ik de babycook geldverspilling!

Janine

Hier zijn we nog niet zo ver onze 2e dochter is pas 11wkn dus we moeten nog even wachten met bijvoeden!
Ik ben zelf heel erg van de Rapley methode, dit ook gedaan bij onze oudste dochter en dat ging prima!
Dus dat gaan we bij onze 2e dochter straks ook proberen.
Als je het eten stoomt blijven alle vitamines in de groente dus is het beter maar of at met een babycook moet... ik weet t niet. Het is een mooi apparaat dat is zeker!
Misschien kan je op een forum waar de kindjes al bijvoeding krijgen deze vraag ook stellen wellicht zijn daar meer mensen met ervaring met dit apparaat! Er is denk ook wel heel wat info over op het net te vinden, even googlen dus!
Succes!

Liefs L81

Terug
Bovenaan