Babycook

Hallo meiden,

Tim wordt volgende week alweer 4 maanden en in overleg met de kinderarts gaan we langzaam beginnen met groentehapjes. Spannend!

Ik heb van een vriendin de babycook te leen. Iemand hier ervaringen mee? Was ik even benieuwd naar...

Gr Ingrid

Geen ervaring mee wist niet eens wat het was dus ff gegoogled ;) wat een duur ding joh haha
Het is ook niet iets (buiten de prijs) wat ik aan zou schaffen met een staafmixer komt ik al een heel eind.
Verder doe ik wanneer wij ook mogen/kunnen beginnen met groente gewoon wat van vandaag apart wat tie dan morgen krijgt snap je.....
Fruit maakte ik verse voor floortje en groente deed ik net als wat ik hierboven schrijf.
Maar heel veel sucses met je babycook ben benieuwd wat Tim van de groente vind..
Wij moeten volgende week naar de ka dan is jochem precies 12 weken.

liefs louise

Ik heb bij mijn oudste ook gewoon een staafmixer gebruikt, hoor. Maar nu mag ik deze lenen, dus wilde het wel eens gaan proberen. Vandaar. Ik zou hem zelf ook nooit aanschaffen. Erg duur inderdaad.

ik heb de babycook! En vind hem echt geweldig...hij doet alles.
Noa is nu ook 4 maanden en de eerste fruithapjes hebben we al gehad en allemaal gedaan met de babycook.
Ook peentje heb ik al bereid en dat gaat ook echt goed.

Wij hebben een ook kado gekregen ;-)

Ik heb gisteren voor de eerste keer wortel klaargemaakt. Alleen bij het mixen bleef het allemaal zo aan de zijkant plakken waardoor het mes niets raakte. Heb jij dat ook wel eens? Misschien niet genoeg er in gedaan? Bij de banaan die ik later probeerde ging het wel goed. Tim heeft er overigens nog niets van gegeten, was meer even om te proberen. Vanmiddag krijgt hij voor de eerste keer wortel. Ik ben benieuwd!

Terug
Bovenaan