Babycook?

Er waren hier wel dames die de babycook hebben? Ik vind het zelf veel te duur maar mag nog een groot kado van mijn schoonouders uitzoeken. Nu zit ik aan de babycook te denken. Maar bevalt ie (Nicole als ik het onthouden heb?) Makkelijk in gebruik en schoon te maken? Gebruik je het ding dagelijks?

Ik heb 'm niet maar had Ingrid (mam van een kleuter) er ook niet een te leen van een vriendin??
Ik ga 'm overigens ook niet kopen, ik heb nog een leuk boekje: koken voor je baby. Dat had ik al bij Margo en daar heb ik veel plezier van gehad (en Margo ook!)
Als je nog een idee wil voor een groot kado, wat dacht je van een goede kinderstoel? Of de volgende autostoel, die heb je ook sneller nodig dan je denkt (ons Margootje was met 9 maanden uit de maxi cosy gegroeid). succes!!
Liefz Esz

de volgende autostoel hadden we van geld van de bruiloft gekocht en de kinderstoel hebben we van drie broers gehad. Hadden aan een fietsstoeltje zitten denken maar wil een complete mamafiets. Maar zal eens kijken voor dat kookboekje. We verbouwen onze eigen groenten dus verser kan het niet hahahaha.

haha je mocht toch een 'groot' kado uitzoeken, een fiets lijkt me toch best groot.. ;-)

Maar goed, effe serieus nu hihi, nooit een babycook gebruikt maar gewoon zo allerlei hapjes klaargemaakt voor de oudste, ging ook gewoon makkelijk en goed.
Ik vroor dan in, en had zo voor de volgende keer, maar gebruikte ook wel het een en ander aan potjes.

Liefs Marina

Ik heb inderdaad de babycook en ik vind hem ideaal!
Ik gebruik hem dagelijks met fruit en ik was hem zo af met de hand.
Ik ga pas met 6 maanden met groente beginnen maar heb wel gelijk in het begin groente uitgeprobeerd, het koken en pureren daarvan en natuurlijk zelf even proeven en dat ging perfect!
Ik ben er errug tevreden over en zeker over het gebruik ervan, het is so simpel.

Hoihoi,

Ik breek even bij jullie in. Ik lees al maanden met jullie mee omdat ik jullie zo gezellig actief vind!!
Zelf ben ik in september 2010 moeder geworden van zoon Tygo.
En ja, ik heb de babycook en gebruik hem ontzettend veel. Het stomen van eten erin is i-de-aal!! Daarnaast het blenderen fantastich. En zelf houdt ik ook erg van smoothies enzo die maak ik er dus ook in. als je de babyhapjes per portie invriest kan je die ook in de babycook ontdooien. (wel even juiste maat bakjes zoeken als je niet de dure wil die erbij horen)
Groente, fruit, vlees, vis aardappels alles gaat erin.
Nu blendeer ik het eten van Tygo niet meer maar bereidt het er nog wel in. Ik gebruik hem echt dagelijks.

Dit wilde ik dus even kwijt!
Veel succes met de keuze maken voor een groot kado!

Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan