babycook

Hoi,

Heeft er iemand ervaring met de beaba babycook? Ik wil er misschien een aanschaffen omdat ik zelf de voeding van mijn zoontje maak. Met de staafmixer krijg ik het niet altijd even dun. Er blijven toch nog stukjes in de hapjes zitten.
Tot welke leeftijd kun je zo'n babycook gebruiken? Want op een gegeven moment worden de hapjes natuurlijk grover. Kan dat dan ook gemaakt worden met dat ding?
Wie kan mij helpen?
 
Hoi,
IK heb zelf een babycook. wat een super apparaat! je kan er vanalles mee maken. ook heel vloeibaar. er kan zelfs bevroren voedsel in. Mijn zoon is nu 1 jaar en gebruik het nog regelmatig. je kan ook fijner hakken. dan laat je hem minder lang malen.
Echt de moeite waard hoor!
 
Ik heb geen babycook maar wel overwogen er een aan te schaffen.
Mijn zoontje is nu 4 maanden en ik doe alles met de staafmixer en als er stukjes in blijven zitten (soms bijv bij wat harder fruit) dan druk ik alles nog even met een lepel door een zeef.
Een stuk goedkoper en als ie wat groter is, is het wel fijn dat t wat grover is.
Verder probeer ik het soms gewoon te geven met (kleine) stukjes en al.
Tot nu toe eet hij het gewoon op en heeft geen krampjes o.i.d.

Groetjes Tamara
 
Ik gebruik hem sinds deze week en ben zeer enthousiast. Door het stomen is het erg smakelijk. En je kunt het zo fijn maken als je zelf wil. Veel werk vind ik het echt niet. Groenten erin, stomen, mandje omkeren en pureren. Klaar? Alles de vaatwasser in. Ik heb gelijk wat meer gemaakt wat ik invries. Je kunt zo ook eindeloos varieren. Potjes zijn zeer beperkt.
 
Terug
Bovenaan