babydingen kopen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik vraag me af of jullie al dingen kopen voor de baby. Ik zie wel eens leuke dingen, waarvan ik denk, meenemen. Maar ik heb me steeds kunnen bedwingen. Van de week heb ik wel een pakje gekocht, omdat het in de aanbieding was. Maar toch weet ik niet of dit 'normaal'of goed is.
Ben ik de enige met koopneigingen of niet?

D

Hoi Dianne,

Ik heb die neiging ook, hoor! Het is ook allemaal zo schattig.

Alleen mijn vriendje wil het niet, die wil eerst maar eens zien of we zwanger raken....Daarbij ken ik mezelf. Als ik nu al iets koop dan zie ik tegen de tijd dat de baby is geboren allemaal leukere dingen en gebruik ik hetgeen ik nu heb gekocht niet meer. Ik geef een beetje makkelijk geld uit wat dat betreft.

Dus...houd ik me ook maar in en koop nog niets!

ik kan alleen niet de weerleiding verstaan om op internet naar babykamers/kinderwagens enz. te kijken. Dat vind ik zo leuk om bij weg te dromen.....

Groetjes, Tess.

He D,

Ik denk dat dat voor iedereen anders is. Zelf heb ik het niet. Bij mij was het na 11 weken misgegaan en ik denk dat ik het best moeilijk had gevonden om dan al spullen in huis te hebben. Ik kan het me wel voorstellen hoor, dat als je zo'n schattig dingetje ziet dat je het gelijk mee wil nemen.

Liefs Letta

hoi dianneb,

Ik kan niet goed opmaken uit je verhaal of je nu net zwanger bent of dat je nog aan het klussen bent....

Ik ken herken het een beetje .....ik was ook meer bezig met alles wat met baby's te maken heeft.....
Maar ik denk wel dat je jezelf niet gek moet maken......als ik het zo lees dan waan je jezelf soms al zwanger en dat lijkt me niet echt gezond....ik bedoel iedereen die zwanger wil worden dagdroomd over het idee 'hoe zou het zijn' maar je moet wel oppassen dat dat niet door slaat ....

Ik hoop dat ik je niet beledig want ik bedoel het goed....de teleurstelling is zo groot als blijkt dat het nog 'heel' lang duurd voor dat je zwanger bent....
en neem van mij aan als je zwanger blijkt te zijn dan heb je nog alle tijd om de winkels leeg te kopen ...!!!

groetjes marjan

ik moet marjan helemaal gelijk geven. ook ik blijf weleens stil staan bij leuke kleertjes maar loop dan vaak gauw weer door. ik denk dan altijd; zover is het nog niet eerst maar eens zwanger worden.
en altijd als ik dat denk dan moet ik meteen weer aan mijn nicht denken die er 5 jaar over gedaan heeft om een kindje te krijgen en dan denk ik; waarom zou mij dat ook niet kunnen gebeuren? ik hoop natuurlijk dat ik zo snel mogelijk zwanger wordt. maar zo zie je maar dat het niet altijd gaat zoals jij wil.
succes met het beheersen van je ''koopdrang'' .

xx moon

Hoi,
Nee ik ben niet zwanger, maar ben er een paar maanden mee bezig. Ik koop me niet suf hoor. Ik heb een pakje gekocht. Met de gedachte ook erachter, dat als iemand in mijn omgeving een kindje krijgt, ik het altijd nog weg kan geven.
Zoveel ben ik er niet mee bezig, maar vind het wel leuk om te kijken wat er allemaal te koop is. Ens soms zie ik een leuke aanbieding...
Maar je hebt gelijk: het kan ook wel eens 5 jaar duren. Of zelfs helemaal niet! Daar ben ik me van bewust. Bedankt voor de waarschuwingen en ik zal me inhouden! Ik ken iemand die van alles had gekocht, een soort uitzet, en toen liep haar huwelijk stuk. En dan? Zover laat ik 't niet komen.....

D

Heb ook last van koopdrang... Ben nog niet zwanger, maar die babyspulletjes zijn allemaal zo leuk. Mijn zwangere vriendin en de baby van een andere vriendin krijgen dus veel kadootjes! Voor mezelf kopen doe ik pas als ik zelf zwanger ben.

Terug
Bovenaan