Babydokter geweest :)

Vanochtend naar de vk geweest en alles was oké. Hartje mooi gehoord alleen vond onze Ieniemienie het weer nodig om tegen de doptone te schoppen.
Nu om de drie weken...weer een stap verder. De volgende keer bloedprikken ivm negatieve resus C factor.

Na de vk even bij mijn ouder langs en daar waren mijn neefje (3) en nichtje (5). Zegt mijn nichtje: Tante Annet, ben jij naar de babydokter geweest? Prachtig die kinder logica!

Heej,
Ik vond t al zo vreemd dat je het de 'babydokter' noemt. Haha, als kinderen dat van de vk maken, is dat natuurlijk meer dan schattig!
Fijn dat alles goed was. T is wel echt een boef als je baby nu al op de juiste momenten schopt!

Wat is precies negatieve resus C factor? En dan met name die C?

X anneke

Lieve Annet,

Wat fijn dat alles weer goed is. Die kleine van jullie is nu al een boefje....schoppen tegen de doptone??? Haha!!

Goed dat je de volgende keer bloed moet laten prikken, ze kunnen het maar uitgezocht hebben toch?

En weer een stapje verder, elke 3 weken. Fijn hoor!
Wat schattig van je nichtje! Ja, babydokter....zo kan je het idd ook noemen. :)

Geniet nog even van de middag en alvast een fijne avond.

Liefs Lynn.

Haha babydokter! Ik dacht die Annet is creatief bezig geweest maar het was je nichtje.
Kinderlogica idd heel leuk!

Super dat alles weer helemaal in orde was. En nu al een lekker eigen willetje laten zien door lekker tegen de doptone aan te schoppen.

Om de drie weken, oh wat gaat dat snel met die tijd. Voor je het weet dan.....

Liefs

OOk hier wordt de vk babydokter genoemd!! Leuk..

En fijn dat alles goed was.. Nu je om de 3 weken mag lijkt het nog sneller te gaan.. Ik na donderdag ook om de 3 weken..

liefs

Wat leuk die babydokter haha...mijn jongste nichtje is 7 en die snapt er niks van dat past toch allemaal niet in je buik dus die gaat waarschijnlijk volgende mee naar de 3D echo...
Fijn dat de kleine weer druk was

Haha nee, dat past idd niet! Veronique mag mee naar de vk binnenkort om het hartje te luisteren. Ze vind de baby helemaal geweldig.

Nog zo eentje: krijg jij zelf de baby of de dokter? Toen ik haar bedenkelijk aankeek had ze door dat ze iets zei wat niet klopte en zei snel: in het ziekenhuis. Toen ik zei in het ziekenhuis was de volgende vraag: krijg je dan dezelfde kamer als ons? Ze bedoelde de kamer waar mama lag toen haar broertje werd geboren. Ze was toen 1,5. Wat er blijft hangen in zo'n koppie!

Terug
Bovenaan