Babydoos prenatal

Ik heb net de babydoos van prenatal opgehaald. Ik vind hem best wel goed gevuld, helemaal voor een gratis doos. Twee fruithapjes en lepeltje van nutricia, een speeltje van ficeprice of (hoe je dat ook mag schrijven) een scheermes voor Pa (leuk dat ze ook aan hem denken) en nog wat andere kleine dingetjes.

Overigens heb ik ook net een truitje voor Lukas bij prental gekocht met de tekst: Meer melk voor kleine helden. Ik vond het truitje zo leuk dat ik terug ben gegaan en er eentje voor mijn schoonzus en zus heb gekocht (die bevallen allebei aan van het jaar). Lukas heeft dan een neefje en een nichtje van een half jaar jonger (super leuk)

leuk he die shirtjes daar,ik heb er laatst een gehaald met mijn familiestamboom erop.
er staat dan 2 keer opa en oma bovenaan en dan papa en mama en dan ikke.wel grappig.is weer eens wat anders dan al die kleertjes die we hebben gekregen van de hema haha.wat jij beschrijft in dat pakket dat had ik in het eerste pakket van prenatal..huh hoe kan dat nou weer.ik heb die van de geboorte nog niet.het is toch niet dezelfde? gr piewie

Vanaf wanneer krijg je die bon? Ik heb hem nog niet gehad. Mijn dochtertje is van 16-08-2006 dus 2 maanden nu. Krijg je die gewoon door de deur of zit hij bij Wij Jonge Ouders en wanneer krijg je de bon van Kruidvat?

idd een hele mooie doos!
Ik vond sowieso de baby dozen veel mooier dan de zwanger dozen
ik vond de foto tegoed bon het leukste!
En de kruidvat doos, die krijg je toch in de 7 de maand van je zwangerschap?

Terug
Bovenaan