Babydoos van Prenatal

A

Anoniem

Guest
Goedemiddag allemaal,

Zoals vele zwangeren met mij heb ik me aan het begin van mijn zwangerschap aangemeld voor de blije doos. Ging allemaal goed. Nou had ik ergens in oktober een brief thuisgekregen dat ik de babydoos op kon halen, alleen ben ik hier nooit aan toegekomen. Staat er vandaag een mevrouw voor de deur met die doos, kreeg hem dus thuisbezorgd. Inclusief een acceptgiro, en een brief of ik de verzendkosten wil betalen . Ik ben dus geneigd om dit niet te doen, ik heb er niet om gevraagd hem thuis te laten bezorgen ( laat ze eerst nog een herinnering sturen denk ik dan) en voor de inhoud zou ik zzeker niet betalen: er zit een hoop reclame in (maar goed dat weet je als je hem aanvraagd) verder 1 potje olvarit en een scheermesje voor mannen. Wat dat betreft is de blije doos beter qua inhoud.

Nou is mijn vraag zijn er meer moeders die dit gehad hebben en wat hebben jullie met de acceptgiro gedaan??

Hoi Dartel,
Ik kreeg een laatste herinnering brief met acceptgiro. Kon ik zelf kiezen, ophalen of thuis laten bezorgen. Het gekke is alleen dat  ik de 1e brief nooit gehad heb. ???  
Ik zou niet betalen als ik jou was. Dan is de afname verplicht, en hoe kan dat nou met een gratis geschenk?
De doos van Felicitas was  vel leuker! Die kreeg ik ook thuis getuurd omdat er geen ijd was om hem langs te brengen, wat normaal gebeurd.
Succes ermee!
Groetjes Nanna  

Hoi Dartel,
hier nog iemand bij wie opeens een meneer met een doos en giro voor de deur stond. ik heb die eerste brief ook nooit gehad. heb meteen opgebeld dat ik de 2e doos (je krijgt er 2 met een 2ling)   op zou komen halen. eenmaal in de winkel had de dames achter de kasse de streepjescode nodig dus ik had haar de brief met de acceptgiro gegeven. toen ik vroeg of ik hem terug kon krijgen omdat hij nog niet betaald was, schreurde ze hem in 2en en zei "tot de volgende keer". dat is inmiddels 2 maanden geleden en tot nu toe geen herinnering ontvangen. ik vond de dozen idd niet heel interessant. vond het opzich ook jammer dat de zwangerschapsdoos helemaal niks voor de mama had. hahaha. maar goed. wel mooi slabbetjes en potjes groente en fruit etc gekregen.

groetjes,
petra

Wat een rare gang van zaken zeg!
Ik zou ook zeker niet betalen. Het is inderdaad een gratis kado en die inhoud stelt ook niets voor nee! Je zal toch niet de enige zijn die em niet heeft opgehaald? En dan proberen ze het misschien gewoon. Maar niet intrappen hoor, je bent echt niet verplicht om te betalen.
Ik kreeg 'em trouwens ook gewoon thuis gebracht, maar geen brief erbij.
Tenminste, die heb ik niet eens bekeken. Zal even kijken wat er in staat.

....

Jahoor! Bij mij ook een acceptgiro! Maar ik heb ook nooit een brief gehad dat ik de doos op kon halen!!!! NOU JA!!!! Heb meteen geprobeerd te bellen, maar ze nemen niet meer op (net na 17.00) Morgen ga ik zeker bellen dat ik niet van plan ben te betalen. Vreemd hoor... Ik heb trouwens ook nooit dat tijdschrift 'Wij, jonge ouders' ontvangen.  Dat hoort er toch ook bij?
Nou, ik ben weer wat wijzer geworden, anders had ik die brief  weggegooid. (hij  zat al bij het oud papier)
Hebben anderen dit ook gehad? En  wat hebben  jullie gedaan en wat vinden jullie ervan??

Elly  

Ik weet het.

Ik had geen mail of brief gehad volgens mij, dus ik had een mailtje gestuurd naar 'Wij' , of ik die doos nog kreeg, toen kreeg ik een mailtje terug, dat deze bij me thuisbezorgd zou worden en dat er een accepgiro bij zou zitten voor een vrijwillige bijdrage voor de verzendkosten.
Dus je mag betalen, maar het hoeft niet. Dit stond in de mail:

De baby doos zal in december bij je thuis bezorgd worden. Ik wil je er bij
voorbaat op attenderen dat de meegezonden acceptgiro voor een vrijwillige
bijdrage in de verzendkosten is. Je bent niet verplicht deze te betalen.

Hier stond ook de doos ineens voor de deur!
Ik heb m niet opgehaald dus blijkbaar wil ik m niet...! Dat zij hem dan opsturen moeten ze zelf weten maar daar ga ik niet voor betalen!
Dat is nu al zo'n 2 mnd terug en ik hoor niets meer....
Stond ook in de bijgevoegde brief dat zij veel kosten moeten maken om de doos bij me thuis te bezorgen en of ik daar een deel van wil betalen? Nee is ook een antwoord dus!
Mocht je het er dus ook niet voor over hebben dan betaal je gewoon niet! Is blijkbaar ook goed!

Groetjes L81

Hier een nog leuker verhaal:

Ik had de doos al lang en breed opgehaald bij Prenatal en kreeg dus opeens een extra doos thuis gestuurd! Met ook een acceptgiro!

En als het nou de moeite waard was, maar de inhoud is inderdaad belabberd.

Heb ook contact gezocht maar bij Jonge Gezinnen wisten ze van niks, terwijl die naam ook bij de acceptgiro stond. Vreemd, maar mijn acceptgiro ligt al bij het oudpapier!

Ik dacht bij mezelf, ik betaal hem wel! Die andere doos was toch wel wat leuker en dat blad van Wij krijgen we ook altijd gratis.

Groetjes

Terug
Bovenaan