babydoppler..

Tja de naam zegt het al.
Heb ik nog nooit over nagedaht bij de andere 2 en nu kreeg ik een actie via internet voor een doppler met gel voor 29,95.
LAng nagedacht (heeft natuurlijk ook zijn nadelen van het niet vinden van het hartje maar uiteindelijk toch gekocht!! Gisteren al gekregen en ben helemaal inlove!!!

Manlief had echt zijn bedenkingen van wat koop je toch weer allemaal (heb de laatste tijd wel meer ingevingen!!hihi) maar gisteravond samen geluisterd en wat leuk!!! Hij vond het zo apart dat we dit gewoon samen thuis konden horen...

Nog iemand die een doppler heeft?

liefs

leuk meid! nee hier geen doppler. lees veel verhalen dat het slecht zou zijn, maar weet eigenlijk niet waarom....maar leuk dat je het hartje ook zo snel gevonden hebt :) xxx

Ik heb er ook een in huis en luister al vanaf wk 13 iedere week 1x naar het hartje. En zolang je weet dat het mogelijk is het hartje een keer niet te horen zodat je je niet druk maakt, zie ik alleen maar voordelen. Lekker genieten hoor van dat hartje.

Liefs

Hee meid,

Ik heb er geen omdat ik in een topic bij andere mama's las dat het schadelijk kan zijn en de verhalen daarover waren niet echt positief maar ik snap alleen niet helemaal waarom het schadelijk kan zijn?! Anders werden ze toch niet gemaakt, lijkt mij.

Ik zou persoonlijk wel in de stress raken als ik de hartjes niet zou horen en ik weet niet of het bij 2 ukkies wel handig/makkelijk is maar het is natuurlijk wel heeeel mooi en bijzonder als je tussendoor nog even mag/kan luisteren :)

Liefs Lynn.

Heb zoiets besteld. Eerste zwangerschap ook nooit gedaan haha. Maar nu kan ik bijna niks kopen...... Dus dan maar zoiets he hihi. Ben benieuwd, krijg em volgende week.
Liefs

Ik heb hem ook al een paar weken. Mijn man en ik luisteren iedere week wel een paar keer. Tot nu toe iedere keer het hartje kunnen vinden. Soms wel een poosje zoeken hoor. Maar als je het dan hoort... zo leuk en geruststellend!

Ik heb de tegenstrijdige verhalen ook gelezen op internet of het nu wel of niet schadelijk is. Maar ik heb voor mijzelf vastgesteld dat de zorgen of het kindje nog wel leeft erger zijn voor de baby. Maar dat moet ieder voor zich bepalen natuurlijk.

We apart, die zorgen heb ik bij onze eerste nooit gehad. Toen had ik het apparaat dan ook helemaal niet. Ik denk dat de 2 miskramen mij zo voorzichtig hebben gemaakt.

Terug
Bovenaan