babydozen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Heb even een vraagje. Ben nu alvast de eneveloppen voor de geboortekaartjes aan het schrijven maar nu meen in me te herinneren dat je naar sommige winkels e.d ook een kaartje kan sturen en dat je dan baby dozen krijgt. (net als de blije doos) o.a bij prenetal en c1000. Kan iemand mij vertellen waar ik dan een kaartje naar toe moet sturen (er is toch ook een site met overzicht van alle dozen?? waar??)
alvast bedankt!!

Hoi,

ik ben door een vriendin gewaarschuwd voor de doos van de Etos. Je moet dan je adres en tel.nr. invullen en als je bevallen bent dan willen ze per se langs komen. Als je zegt dat je geen behoefte hebt, zeggen ze dat het "moet" omdat je tenslotte een leuke doos met spulletjes hebt gehad. Ze proberen je dan van alles aan te smeren aan abonnementen en spullen. En aangezien je nogal labiel kunt zijn zo vlak na de bevalling, trap je hier dus ook nog in. Niet doen dus. Sowieso ben ik vrij huiverig voor het invullen van mijn adresgegevens.

Van de andere dozen weet ik niks, eigenlijk.
Groetjes, José

Hoi,

Ik  ken de doos van Kruidvat, Prenatal, C1000, Etos en Felicitas. Deze laatste moet je een beetje bedacht op zijn en niet die van de Etos hoor. Felicitas wil namelijk bij je langs komen en Etos helemaal niet.

Ik weet alleen niet waar je je geboortekaartje heen kan sturen, sorry...

groet, Barbie

O, okee. Waarschijnlijk was zij zo labiel na de bevalling dat ze de dozen door elkaar heeft gehaald, haha!

Even een kleine aanpassing, felicitas IS de etosdoos, er zijn geen 2 verschillende dozen.

groetjes

http://www.mybb.nl/

Deze link kreeg ik van mijn beste vriendin die zelf ook net een kleine heeft!

Zij heeft wel de doos van Etos (ik ook trouwens) en ze komen na je bevalling (een paar weken erna) langs om de doos te brengen.
Ze hebben inderdaad wel aanbiedingen en dingen voor je maar je bent niks verplicht!

Ze vragen je ook of het jezelf leuk lijkt om mensen in jou omgeving een doos te brengen wanneer ze bevallen zijn!

Hopelijk heb ik je hiermee geholpen!

x Annelies

Hoi,

je hoeft bijna nergens een geboortekaartje heen te sturen.
c1000, kaartje in de winkel afgeven en je krijgt de doos direct mee.
PLUS, kaartje in de winkel afgeven en de doos wordt thuisbezorgd.
de blije doos, opgeven via deze site, je krijgt dan bericht om hem bij de prenetal op te halen.
deze 3 waren echt de moeite waard, maar die van de kruidvat was zo zielig, bespaar je de moeite.

groetjes ilonka

De blije dozen van de etos en prenetal is wel wat mar heb gister de doos van kruidvat opgehaald(weet het is gratis)maar was echt heel triest zat een bewaar bus voor voeding een klein zakje met spul om je buik in te smeren en 2 luiers en heel veel folders.Ik wet dat ik bij na de geboorte van mijn zoontje(2,5jaar geleden)alleen een telefoontje kreeg van de etos en heb geoon gezegd dat ik geen intresse had en was voor de rest klaar.Maar ik weet dat je bij de plusmarkt en de dio (was vroeger da)je geboorte kaartje af kan geven .Maar geloof bij de albert heijn ook maar zou je effe na moeten vragen

Terug
Bovenaan