Babydozen

Hoi,

Hebben jullie ook wat dozen verzameld van bijv. kruitvat, etos en prenatal.
Ik heb deze week die van de kruitvat opgehaald, nou mag je een gegeven paard niet in de bek kijken, maar die vind ik toch echt tegenvallen.
Van de etos en prenatal had ik al eerder in huis en die vond ik beide erg leuk, vooral die van prenatal.

Alice

Hahaha, dus ook al zo'n tegenvaller voor jou.

Ik heb de doos van het Kruidvat deze week ook opgehaald en ik deel je mening hoor.
Het is idd dat je hem krijgt, maar bij het scannen kwam er wel 10 euro te staan wat er met die bon dan weer vanaf ging.
Hoe ze aan dit bedrag komen vraag ik mij ook af.

Ik heb alleen de pampertjes en de fles babyolie bewaard.
De rest (reclamefolders en bewaardoos van Friso-voeding) heb ik meteen in de container gemieterd. Jammer om hier mijn kasten mee te vullen, terwijl ik de bergruimte met een kleintje op komst maar al te goed kan gebruiken.

Groetjes,

Twinkel3 (29w2d)

De dozen vanPrenatal en Etos heb ik al wel binnen. Die waren inderdaad wel leuk. Die van het kruitvat mag ik na 2 juli ophalen maar zo te lezen valt deze wel een beetje tegen. haha ach het is al leuk om wat te krijgen en al zit er maar iets bruikbars in dan is het ook al wel goed.

Jullie hebben het over de prenataldoos! Bedoelen jullie daarmaa de blije doos??
Ik heb hem wel besteld, maar nog niets hierover gehoord!
Die van de Etos vond ik erg leuk en die van de kruidvat kan ik 24 juni halen!! We zien wel of er iets leuks bij zit!

Groetjes Janneke

Typisch, van mijn vorige zwangerschappen kan ik me nog   herinneren dat die van Kruidvat juist erg goed was.

Nog een tip naast de zwangerschapsdozen: check even bij welke lokale supermarkten je een doos kunt halen na de bevalling (C1000, Jan Linders bijv), die zijn nl. ook vaak heel goed gevuld met allerlei handige dingen zoals billendoekjes, babyvoeding, luiers enz. Kost je 1 geboortekaartje extra maar dat zijn ze wel waard!

Ik heb dit weekend de doos van Etos en Kruidvat opgehaald, en vond beiden eerlijk gezegd tegenvallen, die van Kruidvat nog meer dan die van Etos.
2 jaar geleden zat er een compleet pak luiers in (huismerk), nu 2 luiertjes. Bovendien waren een aantal kortingscoupons al niet meer geldig (niet dat ik van plan was ze te gaan gebruiken, maar het viel me toch op)
Ook die van Etos was  voor mijn gevoel  "afgeslankt" tov de vorige keer.

Van  Prenatal nog niets gehoord, wanneer komt de "wij jonge ouders" weer? Daar zit de bon toch bij dacht ik? Vorige keren was dat echt een heel goed gevulde doos, ben benieuwd...

Kruitvat had min doos nog helemaal niet ontvangen!? Ze zaten al een tijd zonder zeiden ze tegen mei. Nou lekker dan. Krijg ik al in MAART een berichtje dat ik hem 3 maanden later kan ophalen en dan nemen ze niet eens de moeite hem klaar te zetten.

hee..

ik heb nog niks binnen. ik heb me ook aangemeld voor de kruidvat doos.
jammer dat ze dan zo krannig worden.
ik heb de prenatal doos al gezien van een vriendin van mij die ziet er idd wel erg leuk uit, en daar heb je ook echt wat aan.

liefs annelies

Terug
Bovenaan