Babydump eindhoven

Een tijdje geleden zijn we bij babydump veenendaal geweest, dit viel toen best wel tegen, wat ik ook op het forum had geplaatst. Op internet naar kamertjes gekeken en kwam toch bij een kamertje uit wat ze alleen bij babydump verkopen, dus wij gister maar naar eindhoven gegaan ( is de grootste).. Schrok me kapot toen we binnen kwamen: het was DRUK! Maar goed nu waren we daar dus lekker rond gekeken, voelde me net een klein kind in een snoepwinkel haha. En jawel daar stond ons kamertje!!! Interbaby optima is het geworden. Hebben ook gelijk een wandelwagen uitgezocht, joolz zilver. Babydump veenendaal en eindhoven zijn niet te vergelijken, eindhoven was echt top! Veel en goed personeel die alles met je doornemen.
Nog twee weekjes wachten en dan wordt alles al geleverd.. Spannend........

Hi Mieke,

Leuk joh dat je geslaagd bent! Ik ben weleens bij baby dumo in Zwinderen geweest (mijn ouders wonen daar in de buurt) en daar ben ik ook echt super goed geholpen. We hebben onze kinderwagen daar vandaan. Verder wel een klein assortiment maar wel echt een stuk voordeliger dan heel veel andere winkels!
Omdat dit onze derde wordt hebben we dingen als kamertje en kinderwagen niet nodig, maar wat is dat leuk om uit te zoeken he!
Liefs, Mv twee

Even kamertje gekeken op de website, leuk! Ook een wit kamertje dus, wij ook. Wij krijgen ook over 2 weken al de meubels geleverd, geniet er maar van!

wij hebben de kinderkamer bij babydump groningen weg is bij ons de dichtsbijzijnde daar werd je ook heel leuk geholpen. Mooi dat het zo snel geleverd wordt. kun je lekker beginnen met inrichten.

Heey, ik ben ook bij de babydump Veenendaal geweest (woon ik ook) maar ik vond het daar al echt groot en veel keus! Wij hebben het kamertje daar toch niet uitgezocht, zat niet echt iets voor ons bij dus is het bij de babymax geworden. Kinderwagen is een Mutsy geworden.

Ik ben al een aantal keer bij babydump in beverwijk geweest, niet de grootste, maar parkeren voor de deur en goede service! We hebben daar al veel besteld en denk dat we daar alles vandaan gaan halen. Heerlijk dat je pas hoeft te betalen bij levering en als het ergens anders goedkoper is, je het verschil terug krijgt!

Terug
Bovenaan