Babydump

Volgens mij is het wel wat hoor. Maar wij gaan kijken bij de babywalz in Duitsland. (we wonen vlakbij de grens) dat moet ook een grote babywinkel zijn.
Ik hoef niet meer veel aan te schaffen, maar ik vind het heerlijk om er rond te struinen......

Wij zijn bij babydump in Roelofarendsveen geweest. Was wel leuk maar vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. Voor degenen die in de buurt van Sliedrecht wonen (voor ons ongeveer 30 min rijden) zou ik babyentiener aanraden. Daar zijn wij wel ruim een uur zoet geweest en het is daar nu uitverkoop.

Ken inmiddels, met twee meiden, alle kinderzaken op mn duimpje haha! Ben niet heel erg weg van babydump, ze hebben geen enorm assortiment en het moet net je smaak zijn maar zou er zeker even gaan kijken want als ze wat hebben is het echt een stuk goedkoper..Heb er destijds onze kinderwagen gekocht (X-adventure) was een uitlopend model en dat scheelde toch mooi 300 euries..superfijne wagen die ik straks weer met plezier ga gebruiken!!
Liefs!

hebben bij onze eerste de kinderwagen bij babydump gekocht.
Vond het een prima service, assortiment is vrij standaard.

Kan ook niet wachten tot ik weer ongegeneerd mag rondhuppelen in de babywarenhuizen hihi

Terug
Bovenaan