Babyeczeem

A

Anoniem

Guest
Ja hoor,

Rik heeft babyeczeem op zijn gezichtje......echt klote vind ik dat.
Maar goed, morgen maar weer naar de huisarts..
Was al eens geweest, maar toen zei die dat het alleen maar schraal was, nu het is stikrood aan het worden en et de vette creme die ik heb gehad gaat het niet weg...dus...

Nouja dan maar hpen dat ie er neit heel zijn leven last van heeft.

X Saskia
mv Rik 14,4 wk

Hoi noah heeft dit dus ook sinds vorige week en ik heb een hormoonzalfje gekregen.Nu huilt ze extreem veel,kramp,spugen,diaree enz dus ik ga morgen ook weer want ik wil naar de kinderarts want dit lijkt heel erg op koemelkallergie.Ik wil dat wel uitsluiten want ze krijgen al die klachten niet van eczeem alleen.Laat je even weten hoe het morgen gaat?

hoi,

Mijn meisje heeft ook eczeem klachten. Ik heb daarvoor een hormoonzalf gekregen die goed werkt.
Vaak groeien die kleintjes er over heen!

succes!

groetjes,
Ikky

Hoi,

alledire mijn kinderen hebben eczeem gehad en levi nu nog steeds een beetje en hebben ook een koemelkallgergie. Bij Levi was het ook zo erg dat we hormoonzalf kregen maar die gebruik ik echt maar heel sporadisch omdat het gewoon troep is.
Toen ik op een koemelkvrij dieet ging knapte zijn huidje al stukken op maar net als nu is hij een beetje grieperig en dan vlamt het meteen weer op en gaat hij liggen krabben.

Bij mijn oudste 2 ging het rond 1 jaar echt al heel veel beter en ze hebben er nu bijna geen last meer van.

groetjes

chimene mv Levi 12-06-07

Hoi hoi,

Kan morgen pas terecht bij de HA.

Ik wilde zelf als ik weet dat het eczeem is bij een reform zaak kijken of ze iets homeopatisch hebben (i.p.v. hormonenzalf) wat ook voor babytjes kan...

Dus morgen horen jullie meer!

X Saskia
mv Rik 14,5 wk

Ik kon vandaag wel terecht en de ha dacht idd aan kma.Nu hebben we pepti en dit lijkt al te helpen.Ze huilt vanavond al veel minder.Nu de andere klachten nog

Hey Lizzie...

Fijn dat ze al minder heeft gehuild. Hopen dat de rest snel beter gaat meid!

Ik zal straks nog wel even melden hoe en wat bij Rik.

X Saskia
mv Rik 14,6 wk

Nou hier gaat het nog steeds wel goed.Ze huilt nog wel veel maar ligt nu al een uur te slapen heerlijk dus vergeleken bij de laatste dagen.Het gaat beetje bij beetje beter maar aj ik ben nog geen 24 uur bezig met pepti en je merkt verschil pas na 3 dagen tot een week dus we wachten geduldig af(ook al is dat moeilijk).

Hoe is het met rik gegaan bij de ha?

Groetjes Mirjam
mv Daan 22 maand en Noah 7wk en 1 d

Terug
Bovenaan