babyfles sterilisator

<p>hoi allemaal,</p><p>Ik ben opzoek naar een goede babyfles sterilisator die niet in de magnetron moet!</p><p>heeft iemand de gouden tip? :)</p><p>liefs X</p>

ik heb ze elektrische sterilisator van Philips, ik heb hem al 11 jaar Bijna, voor alle mijn drie kids gebruikt. Super tevreden mee

Wij hebben gekozen voor de Babymoov Nutribaby, een 5 in 1 apparaat. Hiermee kun je flesjes opwarmen, steriliseren, stomen, blenden en ontdooien!
https://www.bol.com/nl/p/babymoov-nutribaby-plus-industrial-grey-keukenmachine/9200000077684160/
Maar ja, wellicht heb je de andere apparaten al los ;p. Zo niet, is dit wel echt een goeie optie! =D

Een pan met water voldoet prima, nooit iets gemist ?‍♀️

Hai.

Ik heb er eentje van Reer via bol.com pas geleden aangeschaft. Ben tot nu toe ontzettend tevreden.

Ik heb die van Philips Avent, omdat we daar ook de flessen en borstkolf van hebben. Prima ding

Ik heb alles uitgekookt in een pan. Volgens mij hoeft zon sterilisator niet meer en is uitkoken inmiddels achterhaald. Een sopje voldoet begreep ik. Maar als je t fijn vindt moet je t doen natuurlijk!

Magnetron sterilisator van difrax is erg handig in gebruik en een vriendelijke prijs ?

Terug
Bovenaan