babyfluisteraar op tv

he hallo allemaal ,

het is even geleden maar hier zijn we weer
even een   terug blik ik heb een zoon daan die veel huilt en verschillende dingen heeft mee gemaakt en niets helpt voor de boertjes en voor het spugen onderzoek gehad in het ziekenhuis voor een ph meeting maar niets hielp hij is nu een half jaartje oud en het is nog steeds het zelfde

maar nu heb ik een oproep gezien op tv voor de babyfluisteraar kent iemand dit en zo ja welke ervaringen hebben jullie hier mee gehad
we zitten er namelijk over te denken om hier een reactie heen te sturen met de medeling of hij weet of erachter kan komen wat ons kleine kereltje heeft
ik hoop dat we dan weten wat ons kereltje heeft

groetjes jolanda
mama van tim en daan

hoi,
ken de babyfluisteraar niet. Kan er dus niks over zeggen.
Onze dochter Amber huilde ook veel, spugen, slecht slapen, niet op de rug willen liggen, onrustig en ontevreden en we waren veeeeeel met haar bezig. Ik was op een gegeven moment doodop! Ik wist echt niet meer wat ik moest doen.
Ik ben naar een osteopaat geweest en ze blijkt last te hebben van haar nek en heupen. Bij de bevalling is er aan haar getrokken omdat haar schoudertjes bleven steken. Nu, na 2 behandelingen, is het een ander kind. Ze is vrolijk, rustig en zit goed in haar vel. Ze is nu 6 1/2/ maand en ik kan eindelijk genieten!
Misschien een tip voor jou...
Gr. Sonja

hoi hoi

ik heb hem een keer op tv gezien en moet zeggen vind hem een beetje eng
hij beweert dat hij kan praten met babys en kan vertellen wat hun dwars zit
beetje vreemd daarna gaat hij het tegen de ouders vertellen
hij gaat de ouders zeggen wat ze ander moeten doen zodat de baby zich beter gaat voelen

ik weet niet wat ik ervan moet denken eigelijk
vind het een beetjje vreemd

groetjes mariella

Ook ik krijg een beetje een raar gevoel hierbij. Vindt het een rare kerel en veel dingen die hij zegt zijn echt open deuren. Nu werk ik in de hulpverlening aan kinderen en hun ouders. De dingen die hij zegt zou ik ook kunnen zeggen als ik observeer bij zo'n gezin thuis.
Osteopaat zoals hierboven genoemd is een goede optie. Maar ook Videohometraining. Dat geef ik zelf en dat werkt vaak bij huilbaby's, slechte eters, enzovoorts.
Wil je er meer over weten dan vraag het gerust.
Groetjes Veerle

Eerlijk gezegd geloof ik er niet zo in. Idd wat Veerle 06 zegt, wat hij verzint kan ieder ander ook door een dagje te observeren.. Een tijd terug was er iets op tv over een dierenfluisteraar dat t allemmal onzin was.. Ze hebben dan eerst een gesprekje met jou en daarna vertellen hun precies t zelfde maar dan in andere woorden.. nou is dieren en babies natuurlijk heel iets anders maar zon fluisteraar.....? ik zet er mijn vraagtekens bij.. Ik zou ook eerst een osteopaat proberen. Ik hoor daar wel goede verhalen over...
Groetjes Carla

Ps.. Ik ben wel benieuwd wat je uiteindelijk gaat proberen. Laat jeiets weten?

Hé Veerle,

wat is videohometraining? Zit in het onderwijs, maar heb er nog nooit van gehoord. Ben wel benieuwd, eigenlijk...

Zelf zou ik overigens niet naar zo'n babyfluisteraar gaan. Ik vind het toch een beetje wazig. Ik zou eerder kiezen voor de huilbaby's poli of zo, dat behaalt ook goede resultaten maar dan weet je tenminste waar je aantoe bent.

Groetjes,

Eveline

Hier nog zo een die hem eigenlijk wel een beetje een enge man vindt. Ik snap niet dat die baby's niet enorm gaan krijsen als ze hem zien.

Maar goed, als jij denkt dat hij voor jullie de oplossing kan zijn, dan moet je het zeker doen.

Wat ik alleen wel als een groot nadeel zie, is dat je met je kind op televisie komt. Persoonlijk zou ik niet op televisie willen met een kindje dat erg huilt puur voor het vermaak van de grote massa, maar ja, daar denken een hele boel mensen anders over, anders bestond het programma natuurlijk niet en zou er niemand kijken.

Wat ik wel begrijp is dat je het gewoon even niet meer weet omdat je alles wat je kan bedenken al geprobeerd heb.

Succes ermee, groetjes Ilona

hallo bedankt voor de reacties

op zich vind ik het ook een rare enge man maar naar ons idee we weten het niet meer en nee heb ik en ja kan ik krijgen
ik had al eerdere topics geplaatst maar helaas het is nog steeds het zelfde met ons kereltje
na ons idee heeft hij echt wat
hij slaapt 45 min en word krijsend wakker en moet dan een boer en die kan hij niet zelf doen daar moet je hem mee helpen hij spugt de hele dag door het is net water wat hij spugt je kan niet met hem donderjagen want dan spugt hij slikt het in en moet weer boeren

zal even een korte samenvatting doen wat we allemaal gedaan hebben
begonnen met :
friso normaal
friso comfort
cinababy druppels
venkel thee
gyropractor (had een botje scheef is recht gezet)
ostheopaat 5 x geen s6
friso hypo ha intensief werd hij rustig en ontspannen van al na 3 dagen
4,5 mnd ingebakerd gelegen
aardstralen 9 stuks geen s6
ziekenhuis bezoek
ph meeting zuurgraad
3 x een drankje van het ziekenhuis geen s6
ziekenhuis weet het ook niet meer en krijg geen vervolg meer
ben nu bezig met friso allergy care omdat hij waterbroeken heeft 2 a 3 op een dag maar komt wel aan en veel spugt en daar zit geen lactose moesten we proberen van cb

nou ik dacht dat we toch alles al geprobeerd hadden
overdag wil het nu wel aardig 2 x 45 slaap
en sávonds van 8 tot 10 krijsen en helemaal overstuur en na 2 uur slaapt hij eindelijk en dan slaapt hij de hele nacht door tot ong 9 uur
toen zag mijn vriend de oproep en heeft gereageerd en wat blijkt gisteren belde ze op we mogen dinsdag naar hem toe (ik wist niet dat hij dat gedaan had)we hadden het er wel overgehad dus ik ben eigenlijk nu wel nerveus wat hij en of hij er wat uit kan halen maar goed als iemand nog andere tips heeft graag natuurlijk want de vraag is of hij het wel weet natuurlijk en anders hopen dat hij gauw ouder word en overal overheen groeit maar het is zo zielig

groetjes jolanda
mama van tim en daan

Terug
Bovenaan