babyfluisteraar op tv

hallo allemaal,
ik zou nog even laten weten hoe het bij de baby fluisteraar was afgelopen dinsdag ik kon mijn andere topic niet weer vinden dus vandaar deze nieuwe

we moesten er om 13.00 uur zijn nou ja camerá's overal natuurlijk er waren ong 25 a 30 mensen met kinderen van 6 mnd (daan)tot ong 4 jaar
voor dat we met hem in contact kwamen moesten we voor de camera vertellen wat het probleem was met daan en wat het met ons deed
daarna werden we in groepjes verdeeld van 9 man ong die moesten naar een ander lokaal/zaal en daar kwam hij tegen 15.00 uur   nou ik had zoiets van nee heb ik en ja kan ik krijgen en of ik er in moest geloven nou dat wist ik niet
maar nu ik het mee heb gemaakt jeeeeetje wat is dat raar hij verteld echt dingen dat ik denk hoe weet jij dat , dat kan je helemaal niet weten hij lief gewoon door de zaal en elke keer stopte hij bij een kindje en ging door naar de volgende en kwam af en toe weer terug bij een kindje

toen waren wij aan de beurt hij vroeg aan ons
*   of ik een miskraam had gehad want hij zag een overleden meisje op daan zijn slaapkamer /nu heb ik geen miskraam gehad maar dat overleden meisje kan wel want mijn vriend heeft een zusje gehad en die is op 3 jarige leeftijd overleden dus die schijnt bij daan op de kamer te zijn
* hij   zei dat we van alles hadden geprobeerd o.a:bedje links rechts omgedraaid daan anders om in bed gelegd lamp uit lamp aan /klopt ook
lampje doe ik net sinds 3 dagen
*hij zei dat daan huilde 2 uur lang en korte slaapjes had van ong een half uur /klopt
*en hij vroeg of hij ook persoonlijk mocht worden naar ons toe wij zeiden ja we hebben toch geen geheimen /hahah
zegt hij tegen mij dat ik toen ik 19 was mijn ex had laten staan voor mijn huidige vriend/klopt
*of mijn vriend penis problemen heeft gehad / klopt blaasontsteking
*en dat hij een verhouding heeft gehad / klopt

nou we keken elkaar aan van jeetje hoe weet hij dat het was op een gegeven moment best eng
en dat daan een hele bijzondere gave had en hier zeker voor open stond
we hadden echt van nou het zal wel niks worden maar na dit te hebben gehoord denk ik jeetje kan dit allemaal maar goed nu op daan terug te komen hij vertelde dat hij ons zeker kon helpen en dat we er met een paar dagen van af konden zijn das mooi dacht ik   en na dat hij iedereen had gesproken moesten we nog even voor de camera vertellen wat we er van vonden enz en toen werd ons verteld dat we morgen (woensdag ) gebeld zouden worden met de mededeling of we doorgingen met een volgende sessie met hem alleen maar tot op heden moeten ze nog bellen
gisteren waren er ook groepen uitgenodigd en die spreek ik via hyves en die hebben ook nog niets gehoord dus misschien hebben we nog een kans om met hem alleen te praten wat ik op zich natuurlijk wel hoop nadat ik dit heb mee gemaakt onvoorstelbaar
worden we niet uitgelood dan zijn we er een ervaring rijker van geworden
we wachten morgen nog even af of we gebeld worden anders dan bellen we zelf dan weten we ook waar we aan toe zijn maar als we door gaan dan horen jullie het uiteraard
het komt op 30 augustus op tv op rtl 4 om 21.30 uur mochten jullie willen kijken

nou heel lang verhaal maar hoop dat het een beetje duidelijk is want ik word moe en heb vierkante ogen haha

groetjes jolanda
mama van tim en daan

Heej,
nou ik hoop dan dat jullie uitgekozen worden als jullie er vertrouwen in hebben. Wel interessant om te lezen hoe het was. Vreemd hoe dat soort dingen dan toch kunnen blijken te kloppen. Ik hoop echt dat het helpt. Heel veel succes in elk geval.
Groetjes Veerle

wat een bijzondere ervaring! ik hoop voor je dat het iets wordt en dat julie binnenkort weer helemaal van elkaar kunnen genieten zonder al die zorgen eromheen. Groetjes,
Pauline

Goh, apart zeg! Ik ben helemaal niet dat ik dit soort dingen geloof, en ben meestal de 1e die roept dat dit soort mensen oplichters zijn. Van de andere kant geloof ik wel dat er meer is tussen hemel en aarde. Dus ik kan me voorstellen dat als je er zelf voor staat, en zo n man een heleboel weet te vertellen, je toch wel raar staat te kijken. Ik ben meer van de 'baadt het niet schaadt het niet' en kan me goed voorstellen dat jullie wanhopig zijn. Ik hoop dus dat jullie snel geholpen worden, ofwel door deze meneer ofwel door het ziekenhuis ofwel door een andere kracht (van boven ofzo). Veel sterkte en laat wel ff weten als jullie gebeld zijn, ik ben nu  toch wel nieuwschierig naar hoe dit verder gaat!

jee, bijzonder.
Ik hoop dat jullie er meer van horen. Het zou ergens toch ook wel cru zijn als die man zegt dat hij jullie goed kan helpen en het dan niet zou doen...

En occulte zaken,... ja misschien wel. Maar als   het toch eens zou werken....? Na zulke zware maanden moet je zo'n ans toch wel aangrijpen. Jullie zijn wanhopig. Je bent er zelf bij en hebt gauw genoeg door of dat wat die man wil / doet wel niet door de beugel kan.

ik ga het programma bekijken.

en occult of niet,...ik zal een kaarsje voor jullie branden!

Als het toch een zou werken..... dat kan zeer zeker! De duistere kant van de onzichtbare wereld bezit enorme krachten. Alleen.... je hebt je kind dan wel occult belast en dat zou verdrietig zijn. Ik bedoel het dan ook niet verkeerd, meer als een waarschuwing. Niet als aanval, want ik snap dat mensen het ergens zoeken. Maar probeer het dan bij de goede kant te zoeken, bij God, en niet bij de duistere kant...

Ik ben niet van de kaarsjes, maar zal zeker bidden

En misschien had ik er niks over moeten zeggen....

he mama van marielle, tuurlijk wel zeggen is toch ook jouw mening. Of ben je een beetje geschrokken van die reacties op het kinderwagen topic? ik eigenlijk wel.

ik was net een topic voor je aan het typen, plaats ik zo effe

Terug
Bovenaan