babyfoon alecto DBX-88

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal

Ik heb gisteren de babyfoon alecto DBX-88 gekocht.
Ik heb daar goede verhalen over gehoord.
En hij is op dit moment in de aanbieding bij de Kijkshop voor E89,99. Op andere plaatsen is die echt veel duurder.
Ik ben nog bij alle elektrozaken geweest en niemand kon me deze babyfoon leveren voor deze prijs.
Bij expert was die het duurste E 119,--!!!!!
Dit is dus een verschil van E30,--!!!!!!
Het is dan zoals je ziet zeker de moeite waard om de aanbiedingen goed in de gaten te houden.
De aanbieding bij kijkshop geld nog tot en met 10 december.

Groetjes Carol 26wkn4dgn

Mijn vriendin had eerst een goedkopere, maar daar zaten maar een paar kanalen op. Daarvan stoorden er een paar en vingen er een aantal de frequentie van de buurt op. Hierdoor had ze zelf geen lijn meer over. Ze heeft later de Alecto gekocht en er erg goede ervaringen mee. Zitten meer dan 100 lijnen op, storingsvrij (dect heet dat), met terugpraatfunctie, melodietjes....
Ik heb deze ook gevraagd als kraamkado van de peettante en haar nu al de tip gegeven dat hij bij de kijkshop in de aanbieding is.

hallo dames,

Wij hebben deze babyfoon voor 80 euro gekocht via internet. Sites als elcheapo.nl en prijsvergelijk.nl zijn soms heel handig!

Diane

Hoi,
wij hebben ook een alecto, de 62. Ik heb hem gekocht omdat hij een groot bereik (3 km.)  heeft, dat is bij ons in dorp wel handig. op internet (bijvoorbeeld via marktplaats) kun je ook goedkope nieuwe babyfoons kopen, bij officiele internet winkels. Zoals aximax.nl

De alecto bevalt ons prima!

Hallo
Nou voor mij hoeft het echt niet zo'n dure babyfoon te zijn, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.
Wij hebben de babyfoon van de Hema gekocht voor 25 euro en werkt prima.

Groetjes Mamke

Hoi,

Wij hebben voor onze zoon en voor onze dochter een Alecto DBX-88. Er staan er dus 2 in huis, vlak bij elkaar. Ze storen niet. We hadden eerst de (dure) Philips. Geen dect. Maar daar ontvingen we meerdere kinderen uit de buurt op. Dus gauw een Alecto gekocht. Perfect!
Gekocht via internet. Even kijken op vergelijk.nl. Daar kun je alle wetenswaardigheden over de babyfoon vinden, en waar je hem het goedkoopst kunt kopen. Het schijnt trouwens dat de Alecto DBX-88 door de consumentenbond is uitgeroepen tot goed. Hij schijnt beter uit de test gekomen te zijn dan de Philips!

Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan