Babyfoon met camera?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!!

Wij overwegen een babyfoon met camera aan te schaffen. Het gemak lijkt me dat je niet telkens hoeft te gaan kijken boven als er iets aan de hand lijkt te zijn. Bovendien krijgt je kindje later ook niet het idee dat er automatisch gereageerd wordt bij een huiltje.
Je kunt beter bepalen of het nodig is of niet om te gaan kijken denk ik..

Nou ben ik benieuwd naar jullie ervaringen en welk merk jullie hebben, wat die kostte etc.

Hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen?!!
Alvast bedankt.

Groetjes,
Lotte (39+4)

hi, wij hebben er over gedacht, maar het niet gedaan. de baby slaapt in een  kamer met lichtverduistering, dus  we zouden al  geen snars zien van ons kind, tenzij je het licht aanlaat, maar dat slaapt niet lekker (vind ik).
we hebben de baby  de eerste vier maanden bij ons op de kamer gehad, makkelijk met  voeden enzo.  als een babytje klein is, is een beetje extra kijken en knuffelen en oppakken niet erg. als ze groter zijn , kun je  echt horen wat er is aan het soort huiltje. en dan zal je nog wel eens moeten lopen, al is het maar ter geruststelling van je ukkepuk dat mama en papa er heus nog wel zijn, of dat het nog echt heel vroeg is en 'kindje' nog best een uurtje kan gaan slapen.
wij hebben er over gedacht omdat de halfbroers (mijn stiefzonen) zo negatief waren en aggressief naar mij en onze uk, en ik bang was dat ze hem zouden smoren als we er even niet zijn. we hebben een supergevoelige babyfoon aangeschaft en de jongens duidelijk gemaakt dat de baby onze verantwoordelijkheid is. so far so good.
Miep mv JCB (16 maanden)

Snel naar de kruidvat rennen daar hebben ze camera's MET geluid en die in het donker werken voor maar 70 euro! je krijgt twee camera's en een ontvanger die sluit je aan op een tv (meestal heb je wel tv op je slaapkamer toch?) en voila je hebt perfect beeld en geluid van je kleintje! Wij hebben ook een camera systeem op onze tv in de slaapkamer aangesloten en als webcam voor als ik op kantoor ben (op mijn pc dan uiteraard)

Die babyfoons met camera's zijn veel duurder! en veel onduidelijker dan een gewone camera die draadloos verzend.

Echt fijn hoor als je even kan checken, ik had het vannacht nog, onze meneer is veel te sterk en kruipt snachts door zijn bedje als ie dan begint te huilen kijk ik even of ie goed ligt zo ja lata ik hem even, zo nee dan ga ik hem even goedleggen. We hebben tegenwoordig een slaapzakje voor hem dus dat scheelt wat kruippartijen snachts :) (gelukkig is ie ook al zo sterk dat ie zichzelf kan omdraaien van zijn buik naar rug vanaf dat ie 3 weken oud is) dus waar ik me in eerste instantie zorgen om maakte (en de camera voor hadden hebben we nu geen last meer van, hij ligt namelijk graag op zijn zij en we waren bang dat ie doordraaide naar zijn buik.

Hai Ponyville,

Dat klinkt inderdaad goed....er is dus geen nadeel aan de camera ten opzichte van een 'echte'  babyfoon?
En is die camera nu in de aanbieding? Ik heb op de site van Kruidvat gekeken en in het magazine maar kon daar niks vinden. Weet jij of ze bij alle filialen verkrijgbaar zijn?
Heb je anders misschien nog een merk en/of type voor me?

Bedankt!!

Groet,
Lotte

quote: kindjemaken reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-10-2007 13:59:12'));

Hai Ponyville,

Dat klinkt inderdaad goed....er is dus geen nadeel aan de camera ten opzichte van een 'echte'  babyfoon?
En is die camera nu in de aanbieding? Ik heb op de site van Kruidvat gekeken en in het magazine maar kon daar niks vinden. Weet jij of ze bij alle filialen verkrijgbaar zijn?
Heb je anders misschien nog een merk en/of type voor me?

Bedankt!!

Groet,
Lotte

http://www.internetvoordeel.nl/products/
Watshandy_beveiligingssysteem-21140.html

dit is hem, bij internetvoordeel en dan camera als zoekwoord intoetsen.

Ik vind het alleen maar voordelen hebben BEHALVE je kan hem niet meenemen zoals je een normale babyfoon wel kan, je moet een tv hebben om hem op aan te sluiten, het bereik is 90 meter draadloos.

Als het goed is bij alle filialen verkrijgbaar of natuurlijk online.

Hij is afgeprijsd van 129 naar 79 euro.

Terug
Bovenaan