babyfoon met camera

Hee hallo,
Aangezien Tygo bij de gastouder aan het wennen is, heb ik alle tijd voor internet vanmorgen, maar volgens mij moet ik meer wennen dan hij..

Goed, hier mijn vraag: Tygo kruipt nogal in zijn bed rond. Op zijn rug klimt en klautert hij door het hele bed als hij wakker is. Ik heb hem zelfs al een op de kop aangetroffen (dus met zijn hoofd richting voeteneind (zie foto). Mijn vriend vind een babyfoon met camera maar onzin en zegt: zo breng je jezelf alleen maar in paniek. Nu lijkt mij het toch verstandig om er één aan te schaffen. Onze babyfoon (hadden we tweedehands gekocht) doet het niet meer zo goed (veel storing), dus er moet sowieso een nieuwe komen. Nu kan Tygo nòg niet omrollen, maar als hij dat straks wel kan, wil ik wel graag kunnen zien of hij zoch in z'n slaap niet op z'n buik rolt en niet weer terug kan komen.

Waar kan ik er eentje kopen? En hoe duur zijn zee ongeveer? (Goedkope adresjes zijn welkom)
Groetjes happyM.

Hoi hoi
Ik heb geen idee waar je ze kunt kopen, maar ik wilde even reageren op je foto.
Hihi wat een heerlijk eigenwijsje zoals hij erbij ligt.
Is een slaapzak misschien een optie? Yoëll lag ook bovenin z'n bed en die heb ik een slaapzak aangegeven. Dan blijft hij warm als hij onder het dekentje uit is en het draaien in een slaapzak gaat moeizamer.

Groetjes Pauline

Slaapzakje werkt wel, maar hij slaapt 's nachts in een winterslaapzak. Die is voor overdag te warm, maar inderdad.   Hij kruipt 's nachts niet omhoog in bed. Nu slaapt hij 's nachts ook vaster dan overdag. Overdags wordt hij tussendoor wel eens eenbeetje wakker, en dan gaat meneer klimmen. Ik heb inmiddels (in de box) gezien hoe hij dat doet. Hij gooit zijn benen in de lucht, die vallen dan naar links of rechts om, hij komt met z'n voeten tussen de spijlen en trekt dan z'n rug recht. En dit herhaalt hij net zo lang tot hij het niet meer leuk vindt of tot hij niet meer met z'n voeten tussen de spijlen komt, dus als hij ondersteboven ligt. Heel leuk spelletje voor in de box inderdaad, maar liever niet in bed jongetje...!!!
Hahaha
Groetjes happyM.

Hallo happy,
Wij hebben een babyfoon met camera .
Bij de gamma gekocht. Volgens mij koste die van ons rond de 100 euro.
Misschien kan je wel op marktplaats zoeken voor een die goedkoper is!

Succes met zoeken

Hoi,

Yari slaapt ook in een slaapzak en dan de dekens stak ingestopt erover heen, anders kroop hij ook heel het bed door ( en werd daar dus wakker van ).

Wel een hele leuke foto !!

Groetjes Marina.

Hoi,

Ik had er al veel over gelezen en gehoord, daarbij had een vriendin van me het ook en tsja,.. toen ben ik er ook maar op overgestapt;

Ik heb voor Kay een Combisleeper gekocht..

Hij blijft nu rustig liggen en hoef me geen zorgen te maken dat hij in zijn lakentjes verstrikt raakt.

Dure aanschaf maar ik ben nu wel erg gerust..
Ik heb hem nu 1 week en ben ontzettend blij er mee!!!

Esmé mv Kay

Een slaapzakje gebruiken  we (tot nu toe) alleen 's nachts. Dit is ook zo'n winterslaapzak, dus eigenlijk wel wat te warm voor overdag. Tygo heeft het snel te warm en voelt zich dan helemaal niet fijn. Het gaat mij eigenlijk ook niet echt om het bloot trappen, maar omdat hij zoch zo omkeert met zijn hoofd richting voeteneind, ben ik bang dat hij zichzelf onder de dekentjes kruipt met z'n hoofd.
Op marktplaats heb ik gezocht, maar ik denk dat iedereen heel blij is met zijn/haar babyfoon met camera, want niemand bied hem te koop aan. In heel Nederland maar eentje, maar volgens mij is dat aleen een webcam die in verbinding staat met je tv en zo één bedoel ik niet. Ik zoek er één wat gewoon een babyfoon is, maar waar op de babykamer een kleine (infrarood) cameraatje op zit en bij het ontvangers-gedeelte een klein beeldschermpje op zit die je continue kunt bekijken.
Ik blijf zoeken...
Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan