babyfoon met camera???

Heeey meiden!!

Wij overwegen een babyfoon met camera aan te schaffen. Het gemak lijkt me dat je niet telkens hoeft te gaan kijken boven als er iets aan de hand lijkt te zijn. Bovendien krijgt je kindje later ook niet het idee dat er automatisch gereageerd wordt bij een huiltje.
Je kunt beter bepalen of het nodig is of niet om te gaan kijken denk ik....heb er geen ervaring mee!

Nou ben ik benieuwd naar jullie ervaringen en welk merk jullie hebben, wat die kostte etc.

Hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen?!!
Thanks.

Liefs Lotte (39+4)

Ja er hebben er twee.. Een monitor, een ontvanger en een camera. Toen voor deze beeb nog een 2e set aangeschaft. De monitor was stuk (de onze) en hebben nu een simpele bijpassende set gekocht (via marktplaats) met ee ncamera en monitor (ontvanger hadden we nog). Nu hebben we op beide kinderkamers een camera, naast  ons bed de monitor (omschakelbaar naar meerdere camera's) en beneden de ontvanger staan die aangesloten is op de tv. Dus tijdens het zappen even boven kijken.
Ik vind het ideaal. Toen mijn dochter slaap problemen had en niet wilde gaan slapen als baby, werd ons geadviseerd om haar maar te laten huilen voor een uurtje. En dat is moeilijk!! Nu konder we op de camera boven kijken of het werkelijk waar goed ging met haar. Erg handig. Of om te kijken of ze sliep zonder dat je haar wakker maakte.
Nu onze dochter 3 is vind ik het handig om te kijken of alles boven goed gaat als ze er alleen speelt met vriendinnetjes. Of als ik savond een knal hoor om even te kijken of ze nog braaf in bed ligt of dat ze eruit gevallen is...

Onze set is van het merk trust en is aan te sluiten op meerdere camera's alleen is het model niet meer leverbaar vandaar ook via marktplaatst een  bij passende  set gekocht. De set kost nieuw geloof ik meer dan 100 euro maar ik vind het het geld meer dan waard. ook is de monitor mee te nemen naar de buren oid want hij is draadloos en makkelijk te tillen.

Monique

Hai,

Mijn man heeft wat onderzoek gedaan naar dit soort zaken. Wij hebben uiteindelijk via internet in Barendrecht het bedrijf van zwitserland gevonden. zijn zijn enig verkoper van hele goede babyphones. Kijk eens op hun website. Mijn man heeft gekozen vanwege infrarood, nightview en het mogelijk aankoppelen op tv, en computer. Hij heeft ook voor de verste afstand en het goede ontvangst gekozen met een groot lcd scherm. Alle andere merken zijn minder en veelal duurder.

Daarnaast heb ik een gewone babyphone (van de prijzencirkus) want die gaat dan mee op stap en voor logeer acties.

Succes ermee, ik heb hem hangen en het beeld is top te noemen.

groetjes Co-tje

hoi hoi
ik heb toen met de geboorte van de jongste een beertje gekregen met camera en ik moet je zeggen dat het idiaal is.
ook als je weg moet en de buren even oppassen ,kun jet het zo meenemen.
ik vindt het echt een uitkomst vooral nu de baby straks op zolder slaapt.slapen wij ook wel hoor maar overdag natuurlijk niet.
dus ik zou zeggen koop er eentje want het is echt idiaal/
liefs sil

Hallo

Wij hebben onlangs een babyfoon met camera gekocht van Luvion. Ik moet zeggen dat we em ideaal vinden. Er staat een camera bij mijn dochter van bijna 2 en nu bij de jongens. LCD schermpje, het lijkt net een Ipod, nightview en ook aan te sluiten op TV/Computer. Ideaal als ze de buurvrouw eens wil oppassen want dan kan je em gewoon daar neerleggen en sleutel erbij. Wij hebben wel brandalarm wat reageert op de mobiel want anders zou ik het niet durven.

gr angelique

Terug
Bovenaan