Babyfoon met terugkijkfunctie

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een vervangende babyfoon.

Omdat onze kleine zeer vroeg wakker is maar wel stil willen een babyfoon waarbij we terug kunnen kijken wanneer die precies wakker is.

Dual verbinding is wel een must. Dat die zijn eigen signaal kan maken voor de ouderunit voor een stabiele verbinding en wifi dat we ook in de tuin bereik hebben.

We hebben nu de motorola v65x connected geprobeerd maar dat is echt een knommel voor 250 euro

Nu zijn we aan t kijken naar de Philips Avent Connected SCD923/26 maar ik weet niet of deze een replay functie heeft.

Iemand die dit weet of een geschikte babyfoon weet?

Ik snap alleen niet waarom je terug zou willen kijken? Als ie vroeger wakker wordt maar wel stil in z'n bedje ligt, maakt het dan uit om bij te houden hoe laat precies?

Ik kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen waarom een babyfoon een terugspeel functie zou hebben. Dat zou betekenen dat ie alles moet opnemen en ergens moet opslaan. Denk dat er echt maar zeer weinig mensen zijn die van zo'n functie gebruik zouden maken. Wat maakt het uit hoe laat je kindje wakker is?

Baby's slapen in veelvouden van 3 kwartier. Tegen een jaar worden de cyclussen ongeveer een uur lang. Dus dat kan je gewoon terug rekenen. Geen camera bij nodig.
Maar misschien is een nanny cam wat je zoekt?

De indoor camera van de action van het merk LSC. Klein prijsje. Geheugenkaartje in stoppen en hij kan uren voor je opnemen. Gebruiken wij bij beide kinderen als babyfoon. Zowel op wifi als 4G te bekijken.

Terug
Bovenaan