babyfoon of app?

<p>Wij hopen op vakantie te gaan in een hotel. En onze kleine man moet gewoon normaal kunnen slapen maar het is niet zo dat wij dan perse boven willen blijven. Dus nu zijn we opzoek naar een oplossing voor een babyfoon. Het liefst hebben we er 1 met met veel bereik. Nou hoorde ik ook dat er hele goede babyfoon apps zijn en dat die veel meer bereik hebben. Heeft iemand ervaring met een goede babyfoon app?</p>

Wij hadden 'babyfoon 3g'  die werkte prima. 1 mobiel in de hotelkamer en de andere mee naar beneden. Wij hadden wel de normale babyfoon mee om te kijken of dat lukte qua bereik, maar dat kon de laatste keer net niet. Andere vakanties kon dat wel en hebben wij dus de gewone babyfoon gebruikt, vond ik toch fijner dan een app.

Je kan het thuis gewoon uittesten, zo'n app. Installeer er 1 op jouw telefoon en die van je vriend en je ziet gauw genoeg of het werkt..
Ik heb het ook wel eens gedaan als de baby sliep als we ergens op bezoek  waren, maar vond het niet fijn werken. Vaak viel ie weg ofzo. Als je een babyfoon hebt thuis,  zou ik die gewoon meenemen! Werkt sowieso 100x fijner!

De oppasdagen bij opa en oma's is allemaal met de 'babyfoon 3G app', wij vinden het echt prima werken! Onze babyfoon heeft niet zo'n ver bereik dus ik vind de app echt een goed alternatief

Wij zijn erg te spreken over de Nanit camera. Deze kan je thuis gebruiken maar ook makkelijk meenemen op VK. Heeft geen ouder unit dus we gebruiken hem op de telefoon of op de iPad. 
Een groot voordeel is dat het een slimme babyfoon is - je krijgt 's morgens data over hoe jouw kleintje heeft geslapen, je kan ook alles terug zien. 
Nadeel is dat je het via amazon moet bestellen en hij is ook best wel prijzig, maar eeeecht een aanrader. 

Terug
Bovenaan