babyfoon philips

dag aanstaande mama's

wie heeft er ervaring met de philips babyfoon?????? die zijn namelijk in de aanbieding bij kruitvat voor 29,95 vindt ik een leuk prijsje maar is het ook een goeie hoop van jullie te horen.

liefs linda 18 weken 2 dagen
 
Ik heb hem nu al 2 jaar, maar ze zijn erg storingsgevoelig. Als je in een stad woont zoals wij dan hoor je op elk kanaal (hij heeft er 2) wel een paar kindjes uit de buurt als je pech hebt. Ik heb me regelmatig ge-ergerd aan die storingen, maar om nu een andere te kopen zag ik ook niet zitten, je hoort immers wel meteen of het die van jou is. Het allerbeste om te kopen is een babyfoon met meerdere kanalen, dat gaat beter en ALS je zo'n babyfoon koopt zoals bij de Kruidvat, is het beter om hem te kopen bij de Prenatal ofzo, dan kun je hem 2 weken proberen en wanneer het niet goed werkt, mag je hem omruilen, want elke babyfoon verschilt ook weer van elkaar. Dus misschien is het duurkoop. Groetjes
 
Hoi,

Volgens mij had mijn zus eerst ook een Philips (ik weet niet of het hetzelfde model is) maar ook zij was niet tevreden.
Inderdaad veel storing.
Ze heeft nu een ander merk gekocht, wel wat duurder maar beduidend van betere kwaliteit. Ik weet dus nu even niet welk merk, moet ik maar snel vragen want ik heb er straksjes ook 1 nodig natuurlijk.

Groetjes.
Lieke (20 wk, 4 dg).
 
Hallo

er zijn verschillende in de familie die deze ook hadden, maar raden het ons echt af i.v.m zeer veel storingen en vooral als er nog meer babys in de buurt wonen. Ik raad het je af, ik wilde het eerst ook niet geloven, Maar heb het zelf ervaren bij de familie.
 
ok dames
ben echt blij dat ik het even in de groep gegooid heb. jammer maar helaas (daarom is ie zeker zo goedkoop) hahahahah ok ik plaats even een nieuw berichtje welke er wel aangeraden wordt.

bedankt dames

liefs linda 18 weken 2 dagen
 
Terug
Bovenaan