Babyfoon voor tweeling/2 kleine kindjes

Anke Hermkens

New member
Hallo allemaal! Ik ben in verwachting van een eeneiige tweeling en ben me aan het oriënteren op een babyfoon. Nu is ons plan om ze op 1 kamer te laten slapen, en als we ze niet in hetzelfde slaapritme krijgen zullen ze ieder een eigen kamer krijgen. Dus dacht ik, misschien is het handig om bij aanschaf van de babyfoon daar al rekening mee te houden: de mogelijkheid tot uitbreiding. Maar zodra je dat doet en 1 baby huilt, weet je ook niet welke baby wakker is! In tegenstelling tot twee losse babyfoons natuurlijk:) (qua kosten maakt het eigenlijk niet zoveel uit of je bv 2x de alecto dbx 85 neemt of de alecto dbx 82 met uitbreiding)  ik zit dus te twijfelen of ik 1 gewone moet kopen, en als ze ieder op 1 kamer komen er nog 1 bij te kopen, of een babyfoon met uitbreidingsmogelijkheid en als het nodig blijkt te zijn de uitbreiding te bestellen. hebben jullie misschien hier ervaring mee en een advies voor me? Tips qua types zijn trouwens ook erg welkom:) Alvast bedankt! Groetjes
 
Oeps, ik heb 'm onder het verkeerde kopje geplaatst maar ik krijg het niet gewist. Heb 'm al naar het 'zwanger zijn' topic verplaatst!
 
Terug
Bovenaan