babyfoon.....welke?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wat is nou echt een goede babyfoon? Er zijn er  zoveel, ik kan geen keuze maken! haha. Wie kan me een beetje op weg helpen?

Groetjes Mickey

Hoi,

Wij hebben de Alecto DBX-88. Erg fijne babyfoon. Digitaal, das geen andere kinderen erop. We hebben er 2. 1 voor onze zoon, en 1 voor onze dochter. En ze storen niet op elkaar. Er zitten allerlei snufjes op. Temperatuurmeetfunctie (nu erg handig!), melodietjes, terugspreekfunctie. Philips heeft een zelfde ssort babyfoon, maar die van Alecto is goedkoper. En met de Philips hebben wij slechte ervaring. Die hebben we omgeruild voor een Alecto. Hij komt beter uit de testen dan de Philips.
Als je kijkt op www.vergelijk.nl kun je uitzoeken waar hij het goedkoopst is.

Groetjes, Kat
mama van Thom (29 maart 2003) en Danae (30 Mei 2006)

Hoi,

Heb zelf de supernova babyfoon en vind hem fantastisch. Geen storingen en een ruim bereik. Nieuw is deze babyfoon erg prijzig,maar op bijv. marktplaats kun je hem tegen een redelijke prijs kopen.

Ik zou hem niet meer willen missen!

Groetjes Judith

Je kan bij de Alecto de gevoeligheid instellen wat ook handig is met meerdere kinderen. Als de kamers niet te ver van elkaar vandaan zijn kun je de babyfoon ertussen in zetten op de gang.. je hebt dan maar 1 babyfoon nodig en toch hoor je alles!
Hebben zelf ook de Alecto en is super fijn.. allerlei luxe dingen erop maar het ging mij op de batterij. Die van Philips scheen niet zo goed te zijn en snel leeg.

Succes met zoeken!
Groetjes
Merel

hoi wij hebben een alecto dbx(dacht ik) 85.

van het weekend uitgeprobeert op kids van vrienden van ons.
heerlijk geen ruis!dat vonden we heel belangrijk.
hij beviel nu al goed.

Terug
Bovenaan