Babyfoon

<p>Hoii.</p><p>Ik zoek al een aantal dagen naar een fijne babyfoon. Er is zoveel keuze, kom er maar niet uit. Het liefst wil ik er eentje met een camera. Goed bereik is natuurlijk ook belangrijk. </p><p>Iemand die een goede babyfoon kan aanraden?</p>

Wij hadden eerst een babyfoon met camera, maar waren daar snel van genezen haha. Iedereen gaat er anders mee om, maar wij merkte dat we constant op de camera aan het kijken waar. Bij elke zucht en kreun. We zijn toen overgestapt op de Philips Avent SCD560/00 en zijn daar super tevreden mee. Goed bereik, lange batterijduur. Je kunt er liedjes op laten afspelen etc. 

Wij hebben baby phone met camera van luvion  super fijn baby phone is  dit.
In het begin kijk je wat meer maar dat word ook minder  hoor? vind het juist fijn  als ik beneden ben en wil even kijken dat  ik niet elke keer naar boven hoef om te kijken. 
Of zn kamertje  snachts op moet en mn bed ervoor  uit moet . Dan kan ik gewoon  even op de camera spieken ?

Wij hebben de Luvion essential babyfoon met camera. Tweedehands via Marktplaats gekocht en werkt perfect.
Ik vond het juist fijn met camera, want zo hoefden we niet voor elk zuchtje of huiltje naar boven. Scheelde heel wat heen en weer geloop ? 
Het beeldschermpje staat in principe uit, maar zodra onze dochter huilt, gaat het beeldscherm aan. Zo kan je goed in de gaten houden wat er aan de hand is. Scherm is heel helder en er zit een nachtfuntie op, waardoor je in het donker ook gewoon alles ziet. 
En je kan er muziekjes mee afspelen en door heen praten. 

Wij hebben een alecto dvm 201 geloof ik. Goed apparaat, duidelijk scherm, ook met nachtfuntie, je kan de camera draaien als je beneden zit, je kan praten, een muziekje aanzetten, de temperatuur zien en er zouden ook meer camera's op kunnen. Wij zijn er blij mee. 
Ik zou hem wel kopen als hij in de aanbieding is, dat scheelt weer wat centen. Ik heb hem gekocht tijdens de mazzel dagen

Ik heb er ook een van Alecto, maar dit is al nummer 3. De eerste 2 waren binnen de garantietermijn stuk gegaan. Deze doet het wel goed, maar ik zou er niet zo snel weer een kopen. 
Camera vind ik persoonlijk wel heel fijn. 

De luvion essential vind ik top. Gaat alleen aan bij geluid en bij herrie, op n verjaardag bijv, kan je op t scherm zien of je wat moet!

Bedankt voor de tips!
Denk dat ik in het begin ook veel op de camera zal kijken. Had mijn twijfels dan ook of ik voor een babyfoon met of zonder camera zou gaan. Uiteindelijk kijk ik liever dan dan ik heen en weer ga lopen, haha! 

Terug
Bovenaan