Babyfoon

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hoi,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Wij zoeken een babyfoon met camera die via de app op telefoon bekeken kan worden. Nu ben ik benieuwd naar ervaringen! Welke raden jullie aan?</p>

Wij hebben de app babyfoon 3g, dan heb je twee apparaten nodig met de app en heb je alles in een.
Dit kost 4,00 ipv 100 of meer als je een échte babyfoon wil.
Hij werkt wat ons betreft echt super!

[quote quote=10198140]Wij hebben de app babyfoon 3g, dan heb je twee apparaten nodig met de app en heb je alles in een. Dit kost 4,00 ipv 100 of meer als je een échte babyfoon wil. Hij werkt wat ons betreft echt super![/quote]
Oké welke apparaten dan? En springt het beeld ook aan bij geluid of bewegingen, of in ieder geval dat je er een melding van krijgt?

Even een vraagje. Ik heb die app ook en voor geluid werkt het prima! Ik gebruik overigens mijn oude iPhone en mijn eigen iPhone. Maar hoe gebruik je de camera? Monteer je de telefoon dan ergens? Dit is mij namelijk tot op heden niet gelukt.

Wij hebben deze app ook! Tablet op de overloop zetten, telefoon mee. Werkt perfect! Onze kids zijn al wat groter, dus ik zet m zo dat ik het beeld van de deuren heb. Heel soms zet ik m even op beeld, maar kost erg veel data. Dus meestal alleen geluid. Is erg gevoelig, dus elk geluidje kun je wel horen. Je kunt t ook terugluisteren. 
Al met al een aanrader! 

Wij hebben deze app ook! Tablet op de overloop zetten, telefoon mee. Werkt perfect! Onze kids zijn al wat groter, dus ik zet m zo dat ik het beeld van de deuren heb. Heel soms zet ik m even op beeld, maar kost erg veel data. Dus meestal alleen geluid. Is erg gevoelig, dus elk geluidje kun je wel horen. Je kunt t ook terugluisteren. 
Al met al een aanrader! 

Terug
Bovenaan