Babyfoon

<p>Hoi!!</p><p> </p><p>ik vroeg me af wat nou een goede babyfoon is. Ben al een tijdje aan het kijken maar er zijn zo veel verschillende ? </p><p>we zoeken een goede babyfoon met het liefst een camera functie er op. Wie o wie heeft tips en of ervaringen ? <br /><br /></p><p>alvast bedankt ?</p>

Wij hebben een alecto met camera en alles behalve wifi functie. Dat was een eis van mijn man, zodat de babyfoon moeilijker te hacken is van buitenaf (tja dat heb je als je man ict'er is haha)

Wij hebben een camera van aliexpress! 
Hadden hem gekocht om te testen en werkt super. Heeft een camera en spraak functie en naar 18 euro!
Kan overal ter wereld op de camera kijken via mijn telefoon ideaal!

Babyfoon  van alecto. Werkt perfect ik kan de camera ook gewoon draaien. En hij gaat niet op Wi-Fi  dat was ook voor ons een belangrijke eis.

Tja wat is een goede babyfoon? Ligt denk ik ook een beetje aan je wensen. Ik zou wifi afraden! Onze wifi bleek niet sterk genoeg te zijn en dan moet je wifi versterkers enzo gaan aanschaffen. Vond ik gewoon niet zo prettig idee bij onze kinderen. En als de wifi het niet doet, dan doet dus ook je babyfoon het niet. 
Wij zijn ook voor de Alecto DVM 200 gegaan. Super blij mee. Kunnen beide kids op 1 babyfoon goed in de gaten houden. De camera kan draaien ook. Staat op nummer 3 in de top 10. Van mij had hij op 1 mogen staan. 
https://www.bestekeuzebabyfoon.nl/blog/wat-is-de-beste-babyfoon/

Terug
Bovenaan