Babyfoon

Hoi mamma’s.

Ik word gek van alle soorten en maten babyfoons.
Ik zoek gewoon een makkelijke babyfoon zonder te veel poespas!
Maar zie door alle babyfoons niet de juiste meer. ?
Wie kan me helpen de juiste babyfoon te vinden.

Dag,

Ligt er natuurlijk ook aan wat je wil.

Wij hebben er 2:

De alecto dbx 88: fijn dat je op deze kleine sterretjes als lichtje kan doen en de temperatuur op het scherm kan zien. Verder ook wel wat liedjes er op maar die hoef je niet per se te gebruiken. Een basic variant hiervan is de 85 maar die heeft dus geen scherm waarop je de instellingen en temperatuur kan zien.

Verder hebben wij de luvion platinum 3.
Dit is een babyfoon met camera. Deze heeft geen app en er kan maar 1 camera op (bij evt. Volgend kindje kan je dus geen losse/extra camera kopen en op 1 scherm zien).
Ik was in eerste instantie niet zo van een camera babyfoon maar ben wel blij met deze.
Na het overlijden van ons zoontje ging onze dochter spoken dus vind het wel fijn om te zien of ze een nare droom heeft of weer loopt te spoken.

Zelfs als het donker is in de kamer is heb je een helder beeld.
De camera geeft beeld, kamertemperatuur en tijd weer maar is heel basic in instellingen en opties.

Dat zijn dus twee wel basic maar totaal verschillende babyfoons.

Het is misschien ook goed om naar je situatie te kijken. Wanneer wordt je kindje geboren, als dit bijv. Rond de zomer is kan het zijn dat je zelf de vrijheid wil om veel naar buiten te gaan en in de tuin te zitten (als je tuin hebt). Vind je het dan fijn om je kindje vooral te horen of wil je ook graag kunnen zien wat er gebeurd? (Als je baby binnen is en jij buiten is dat soms wat lastiger inschatten.. huilt hij/zij om in slaap te vallen of ligt het niet lekker). Wil je iets vlakbij kunnen ondernemen bijv. Pakketje wat bij jou bezorgd is even naar de buren brengen o.i.d (wij hebben brievenbus een stukje van ons huis af staan). Dan is het namelijk ook handig om naar het bereik te kijken.

Terug
Bovenaan