babyfoon

Is er ook iemand die ervaringen heeft met de Maxi phone silver? Wij zijn dringend toe aan een nieuwe babyfoon, zwanger van de derde en van plan om net als nu de babyfoon op de overloop te zetten.
De meeste babyfoons werken prima wanneer ze op de slaapkamer zelf staan, maar pakken de geluiden niet op wanneer ze op de overloop staan. (of er moet zo hard gebruld worden dat we het zonder babyfoon beneden ook wel gehoord hadden)

Mijn vraag is dus eigenlijk: wie heeft er een maxiphone silver en kan daar wat meer over vertellen. Kan de ontvanger ook in het stopcontact? Staat het geluid constant aan, of slaat ie alleen aan als ie wat hoort? En vooral, werkt ie goed, ook op een overloop?

Ik ben benieuwd naar evt reacties. Als iemand een andere tip heeft voor een babyfoon die op de overloop prima werkt hoor ik het ook graag.

Liefs, anita a.
 
hoi,
Ik kan je deze babyfoon nou niet bepaalt aanraden, hij is abosluut niet storingsvrij en als je hem op de overloop wilt gebruiken voor meerdere kinderen lijkt mij niet verstandig met deze babyfoon, laat je in ieder geval goed informeren bij een babyspeciaal zaak en vraag of je hem eerst een paar dagen mag uitproberen. succes!
 
hoi anita!

wij wonen op een schip en passen geregeld via de 'babycom' op de buurjongen (onze eerste is opkomst)
alle andere fonen stoorden door het staal te veel. de oplossing was uiteindelijk een gewoon soort intercom bij een doe het zelfzaak. aan de ene kant kun je indrukken en praten en aan de andere kant wordt al het geluid altijd opgevangen. wel met draad! dat is waarom ie niet stoort natuurlijk.

succes met verder zoeken

an
 
volgens mij werkt een walki talki ook prima. Deze hebben vaak een erg groot bereik (wel 3 km) en zitten niet op een of andere zender waardoor en je veel ruis of zelfs andere kindjes hoort.

Als je kinderen later wat groter zijn, hebben ze meteen leuk speelgoed.

Moet eerlijk bekennen dat ik er geen ervaring mee heb, maar mijn zus vertelde dit en heeft zelf walki talkis aangeschaft...

Succes
 
Terug
Bovenaan