babyfoon?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik ben op zoek naar een goede babyfoon. heeft er iemand tips?

groetjes
annemarie

Ik lees even mee want wij zijn ook nog op zoek naar een goede babyfoon.

Bianca, 35 wk + 3 dgn

Hoi,
wij hebben een hele goede waar je alles goed op hoort en ook de intensiviteit kan instellen. Een dect babyfoon van Alecto. Echt een topper wat mij betreft. Bij die van philips met die zenders hebben we ook even gehad hoorden we andere kindjes de teletubbies zingen dus daaar werden we niet blij van.
Succes!!
Dominique

Hoi,

Wij hebben een Alecto DBX-88. Die kwam beter uit de testen  dan de Philips, en was nog eens goedkoper ook. Terwijl hij de zelfde functies heeft. Voor onze zoon hadden we eerst een Philips. Waardeloos ding! Kregen we iedere keer andere kinderen op. Toen hebben we het uitgezocht, en kwamen uit bij de Alecto.

Wij hebben er 2 in huis staan. 1 voor onze zoon, en sinds juni ook 1 voor onze dochter. Ze storen niet op elkaar. We kunnen gewoon naar de buren toe zonder dat het signaal wegvalt. Zij hebben ook al eens via de babyfoon opgepast. En dan stoorde hij ook niet met hun babyfoon.  Wij zijn dus dik tevreden over de Alecto. Je hebt meerdere soorten. Die wij hebben is de meest luxe. Maar er zijn ook simpelere te koop.

Groetjes, Cathy
Mama van Thom (maart 2003) en Danae (mei 2006)

hallo

de abyfoon van alecto en supernova zijn de beste babyfoons, deze kunnen zelfs gebruikt worden in de eu-landen.
dus handig als je op vakantie gaat binnen europa,zelfs de super nova is te gebruiken in amerika.
dit hebben we 2 jr gelden helemaal uit gezocht omdat onze vrienden in het buitenland wonen.

wij hebben  zelf de supernova. onze meid is nu bijna 21 mnd oud, en 2de baby opkomst.

zelf gebruiken we hem heel weinig, omdat wij haar wel horen als ze wakker is of huilt etcetc. alleen als we even weg gaan voor boodschappen, ofzo dan geef ik de babyfoon wel even bij de buren, zodat ik even snel tijens haar middag dutje boodschappen kan halen, verloskunige toe etcetc. en de buren hebben de sleutel en zijn er dan zo.

veder gebruiken w ehem als we veel bezoek hebben met een verjaardag of zo. dan horen we haar niket niet met zoveel pratende stemmen in de kamer

Ik zweer bij de babyfoon van philips (wel de dect-uitvoering). Een aantal jaar geleden mocht je bij prenatal bij de aankoop deze eerst proberen en beviel die niet, dan mag je hem terugbrengen. Ik weet niet of dit nog zo is. Bij de niet dect babyfoons kregen we meteen andere babies te horen.
Groetjes, Yoeke

Inderdaad Philips dect-babyfoon!!

Perfect..goed bereik en geluid. Wij hebben onze kinderkamer bij babydump gekocht en daar kregen wij de babyfoon erbij. Perfect.

Terug
Bovenaan