babyfoon

Hoi Dewi,
Wij hebben een babyfoon van philips die niet stoort, de buren kunnen niet afluisteren en je kunt heen er mee heen en weer praten.
Wij hebben hem gekocht bij de kijkshop...daar was deze babyfoon toen het goedkoopst!
Wij hebben er heel veel gemak en plezier van!
Succes!!
 
Hoi Dewi,

Wij hebben 2 babyphone's en die zijn allebei van Maxi Phone. We hebben door de jaren heen verschillende geprobeerd, maar die zijn bij ons echt het beste uit de test gekomen. We hebben er zoals ik al zei 2. 1 Op de baby kamer en 1 op de kamer van mijn andere dochters. Ze zijn precies hetzelfde, maar storen totaal niet op elkaar.
Ik vind het absoluut een aanrader.

Succes !
Groetjes Esther

Oh ja, we hebben de witte, niet de zilvergrijze want daarvan vonden wij het volume nog al zacht.
 
Hi

Ik heb mijn babyphone bij de kijkshop gekocht. Helaas ben ik nu niet thuis en weet ik het merk niet. Hij is wit met paars en heeft een grote zender en een klein ontvangertje. Het mooiste was: Als ik merkte dat hij teveel stoorde in de omgeving dan mocht ik hem omruilen. Dat is toch goede service
 
Hoi,

Wij hebben die van Nova. Deze is wel erg duur maar heeft veel kanalen zodat je meeluisteren kan tegengaan. Je moet dus een beetje kijken of er bij jullie veel gezinnen in de buurt wonen, is dit niet zo dan hoef je niet een hele dure te nemen.
 
Wij hebben een camera, het is duur maar ideaal, je hoort niet alleen je baby maar ziet hem/haar ook liggen. Als je baby s'nachts wat lawaai maakt dan kijk je eerst of hij wakker is of dat hij gewoon droomt, dan hoef je er niet voor niets uit. En overdag neem ik de scherm mee naar beneden, hoef ik ook niet steeds naar boven te lopen als ik denk dat ik wat hoor.
 
Ik heb de AngelCare. Deze heeft naast een gewone babyfoon-functie ook twee 'matjes' met sensoren. Deze leg je onder het matrasje. Ontvangt het apperaat 15 seconden geen signaal (beweging/ademhaling) dan gaat er een alarm af. Eerst had ik een gewone, maar daar kreeg ik geen rust van. Met deze was ik zelf ook meteen gerust gesteld. Je kan hem on-line kopen bij de dealer. En in sommige babyzaken verkopen ze hem ook.
Hij is niet goedkoop, zo'n 150 euro, maar dat is echt elke cent waard geweest,

Groetjes, Iris (mama van Nova... niet de babyfoon, maar de baby...!)
 
Terug
Bovenaan