babyfoon?

hallo,

wij hebben een dect babyfoon.
het nummer weet ik zo even niet maar die met scherpje wat de temp. ook aangeeft.
wij vinden deze super je kan het geluid er af halen maar aan de streepjes toch zien of ie huilt   5lange melodien licht temperatuur.
alarm .
brede ontvanger.
handzaam.
en zo kan ik nog wel even door gaan eingelijk.
kortom onze eerste maar wel de ideale babyfoon voor ons.

groetje sandra

Hoi,

Wij hebben een dect babyfoon van philips. Er zit een lampje op, thermometer en slaapliedjes. Ook werkt het als een soort walkie talkie. Als je kindje wat ouder is kun je dus gewoon vragen waarom hij/zij huilt.
Ook handig voor mijn man. Als hij iets niet kan vinden vraagt hij het gewoon door de babyfoon en ik kan vanaf beneden reageren.

Groetjes mama van teun.

Hoi,

Die Sandra bedoelt is waarschijnlijk de meest luxe versie van het merk Alecto (hebben wij ook). Type maar in op Google. Hij is ideaal en niet te duur!

Groetjes,
Marianne

hi,
wij hebben een Alecto dect 85 x (dat is niet de uitgebreide versie). hij bevalt ons erg goed. lekker handig om het losse deel mee te nemen in de tuin, of naar het achterhuis (JCB slaapt voor). het bereik is officieel 300 meter, maar dat is wel wat minder als er veel bebouwing tussen staat. ik heb dus geen bereik als ik de hond zou  uitlaten, gesteld dat ik dat zou willen, natuurlijk.
verder handig om de gevoeligheid af te stellen en de geluidssterkte. toen hij klein was, wilde ik ieder zuchtje horen en dat ging ook goed. er zit ook een nachtlampje op.
de luxere uitvoering heeft zelfs een temperatuur-indicatie en een liedje.

het is de moeite waard om even te surfen waar je de beste prijs hebt. dat kan zomaar een paar tientjes schelen.

Miep

Wij hebben een ook een alecto dect, en deze bevalt erg goed. Inderdaad kan ik de hand laten plassen aan het einde van het gangpad ongeveer 400 meter verder van ons huis, en dan nog kan ik Nathan horen huilen en zuchten en kuchen. Ook erg handig met de lampjes vooral als ze een huildag hebben. Dan kan je het geluid uit zetten maar dan gaan de lampjes branden zodra er geluid is. Je kan aan het aantal lampjes zien hoe hard of hij huilt. Hij is te koop via internet en bij prenatal alleen bij prenatal is hij duurder. Maar hij bevalt erg goed. Ik wil niets anders :)

Groetjes Karin Mama van Nathan 02-07-2007

Terug
Bovenaan